مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۲۸۷
مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، دهم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

وام یک میلیونی کرونا

متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به نامش هست،  به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

 

تغییر فاز نقدینگی از طلا و مسکن به بازار سرمایه

شرکت‌های کارگزاری موظف هستند تا سفارش فروش سهام عدالت را در تابلو ۲ و ۴ قرار دهند، اما همچنان معاملات شکل نمی‌گیرد این موضوع به نفع سهامداران است، زیرا در این بازه زمانی بازار و قیمت سهم‌های بزرگ، در حال رشد است.

 

مکانیزم کاهش قیمت مسکن

ملاک ارزش گذاری ودیعه مستأجران بر اساس قرض الحسنه منسوخ و بر اساس توافق طرفین ملاک نرخ یکی از ارزهای معتبر و یا طلا خواهد بود . چرا که بر اساس برابری نرخ طلا از تیر سال ۹۹ تا آبان همین سال ۴۳ درصد ارزش و قدرت خرید ودیعه مستأجران از بین رفته است.

 

بیشترین معاملات مسکن در کدام مناطق بود؟ 

در گزارشی که بانک مرکزی از ماه‌های مختلف سال جاری منتشر کرده، توزیع مناطق شهر تهران بر حسب سهم از تعداد معاملات انجام شده قابل مشاهده است. بر این اساس، منطقه 5 در فروردین ماه امسال با در اختیار گرفتن سهم 15.5 درصدی از کل معاملات، بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است.

 

بلاتکلیفی طلا و دلار یک روز بعد از طرح جنجالی مجلس

در بازار طلا  نوسانات متفاوت و به سمت کاهش بود. بر این اساس هر گرم طلای 18 عیار امروز به حدود قیمت یک میلیون و 49 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را برای خود به ثبت رسانده است.  

 

تسهیلات و خدمات ویژه اسنپ برای رانندگان در دوران کرونا

باشگاه در سال ۹۹موفق شده با ایجاد تسهیلات خرید لاستیک دولتی، خدمات رفاهی و درمانی و خدمات خودرویی مختلف، هزینه‌های زندگی کاربران راننده را در مجموع تا ۱۸میلیارد تومان کاهش دهد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، سهم تسهیلات سهمیه لاستیک دولتی در این کاهش، ۱۲میلیارد تومان، سهم تسهیلات خودرویی ۴.۵میلیارد تومان و سهم تسهیلات رفاهی و درمانی ۱.۵میلیارد تومان بوده است.

 

افزایش مجدد قیمت بیت کوین

 افزایش جدید بعد از سقوط ارز رمزنگاری شده در روز پنجشنبه رخ داد که قیمت به ۱۶۲۰۰ دلار رسیده بود. با این حال، بیت کوین طی چهار روز گذشته ۱۵ درصد رشد کرد و در اوایل روز دوشنبه به تقریبا ۱۸۷۰۰ دلار رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲۴.۸ میلیارد دلار بود.

هر اقدامی در جهت خروج از برجام خلاف منافع ملی است

مجلس نباید دست به این اقدام سیاسی بزند. زیرا نباید در زمین تندروهای آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع منطقه بازی کرد. دشمنان ایران و نظام در تلاشند که روابط ایران با کشورهای جهان خصوصا اتحادیه اروپا قطع شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز