بورس امروز ۱۱ آذر ۹۹ / پایان سبز بورس با ۷ هزار واحد رشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۳
بورس امروز ۱۱ آذر ۹۹  /  پایان سبز بورس با ۷ هزار واحد رشد
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 7 هزار و 727 واحدی به عدد یک میلیون و 473 هزار واحدی صعود کرد.

به گزارش برنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز(سه شنبه 11 آذرماه) بیشتر شاخص‌های با افزایش مواجه شد و شاخص کل  با افزایش 7 هزار واحدی یک میلیون و 473 هزار واحدی صعود کند. همچنین شاخص کل بورس با معیار هم وزن نیز امروز 2102 واحد رشد کرد و به رقم 419 هزار و895 واحد رسید.

در معاملات امروز شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 1376 واحدی به رقم 274 هزار و 954 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 11439 واحد رشد داشت و به سطح دو میلیون و 15 هزار واحد رسید.

ارزش بازار نیز به بیش از 5 میلیون و 8338 هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین شاخص بازار اول با 9088 واحد رشد به رقم یک میلیون و 83 هزار واحدی رسید و شاخص بازار دوم نیز، با رشد 3423 واحدی  به 2 میلیون و 962 هزار واحدی رسید.

نماد تاپیکو، شستا، فارس، شپنا، فولاد، پارسان و شبندر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند. نمادهای شستا، شپنا، خودرو، وتجارت، فولاد، آبادا و اخابراز پر تراکنش های بازار بودند. 

همچنین به ترتیب نمادهای شپنا، دارایکم، شستا، وتجارت و خودرو بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای تاپیکو، های وب، خزامیا، خگستر،  وتوکا، فاسمین و سیمرغ از پر تقاضا ترین های بازار بودند و نمادهای پدرخش، غدام، انرژی1، ثشاهد، وسخراج، ومعادنح و کفپارس با بیشترین عرضه همراه شدند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 107 واحد افزایش یافته و به رقم 18 هزار و 369 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 249 هزارمیلیارد تومان رسید. نمادهای گدنا، دی، وسپهر، بپیوند، شاروم و زملارد از پر تراکنش های بازار بودند. 

همچنین شگویا، ذوب، صبا، غصینو، دی، بپاس، وملل، آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند.

نظر شما