گزارش برنا از قیمت‌های بازار؛

میوه را گران نخرید/ اتحادیه چقدر قیمت زد؟ + لیست قیمت

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۹۵۳۶
میوه را گران نخرید/ اتحادیه چقدر قیمت زد؟ + لیست قیمت
کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در تاریخ دهم تا هفدهم آذر ماه صورت گرفته و نرخ اتحادیه اعلام شده است.

به گزارش برنا، آنطور که کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در تاریخ دهم تا هفدهم آذر ماه نشان می‌دهد، قیمت انار از کف قیمتی کیلویی 7 تا 10 هزار تومان و سقف قیمتی 9 تا 13 تومان قیمت خورده است. انواع انار که در این نرخ‌نامه مشاهده می‌شود، انار شیراز، دماند و ساوه است که با سه نرخ کف قیمتی، سقف و ممتاز ارائه شده است.

قیمت پرتقال نیز با سه نوع ناول، رسمی جنوب و تامسون شمال با کف قیمتی 8 تا 13 هزار تومان و سقف 10 تا 15 هزار تومان در هر کیلو قیمت خورده است. قیمت نوع ممتاز هم در حدود قیمتی 12 تا 19 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. سیب هم با 4 مدل زرد دماوند، زرد لبنانی میانه، قرمز دماوند و قرمز مراغه، با کف قیمتی 8 تا 10 هزار تومان و سقف 10 تا 13 هزار تومان، کشف قیمت شده است.

قیمت موز هم با کف 23  و سقف 25 هزار تومان قیمت خورده و نوع ممتاز آن تا 26 هزار و 500 تومان هم عرضه می‌شود. انواع نارنگی  با کف قیمتی 8 تا 10 هزار تومان و سقف قیمتی 10 تا 13 هزار تومان کشف قیمت شده و نوع ممتاز آن بین 12 تا 15 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در لیست زیر، ریز کشف‌قیمت‌های صورت گرفته از محصولات کشاورزی با سه نرخ کف، سقف و ممتاز قابل مشاهده است. 

میوه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز