رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز ۱۷ آذر

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۹۵۹۲
رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز ۱۷ آذر
شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز (یک شنبه 17 آذرماه) با نوسان همراه بود به صورتی که پس از افت هزار واحدی به روند صعودی بازگشت و با بیش از 7 هزار واحد رشد به رقم یک میلیون و 530 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، شاخص کل روز گذشته با افزایش تقاضا در نماد‌های شاخص ساز همراه بود و در نهایت با رشد 32 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 526 هزار واحدی رسید.

در مرحله پیش گشایش بازار امروز نیز شاهد افزایش تقاضا در نمادهای خساپا و حگستر بودیم و نمادهای شاخص ساز مانند شستا و فولاد عرضه و تقاضای متعادلی داشتند که باعث شد شروع بازار با افت هزار واحدی شاخص همراه شود. امروز شاهد بازار متعادلی و مثبت هستیم اما مانند روز گذشته رشد پر قدرت شاخص دور از انتظار است.

در یک ساعت شروع معاملات امروز، شاخص کل پس از عقب نشینی هزار واحدی با رشد 0.52 درصدی همراه بود و به رقم یک میلیون و 530 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 3582 واحد رشد به  عدد 445 هزار واحدی رسید.

نمادهای وبصادر، وتوکا، برکتف البرز، شستا تا این لحظه بیشترین تقاضا را در بازار دارند.

تا این لحظه نماد‌های وتجارت، خودرو، خساپا، شستا، خگستر، آبادا و شپنا از پر تراکنش‌های بازار بودند و نماد های ، فارس، تاپیکو، شبندر، خساپا، فخور و رمپنا بیش‌ترین تاثیر را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 80 واحد افزایش یافت و به رقم 19 هزار و 282 واحدی رسید. نمادهای بپیوند، وسپهر، دی، زملارد، گدنا، پیزد از پر تراکنش های بازار بودند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز