رشد ۲۶ هزار واحدی شاخص بورس در اولین روز هفته

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۱۹۴۱
رشد ۲۶ هزار واحدی شاخص بورس در اولین روز هفته
شاخص کل بورس در یک ساعت اول معاملات امروز (شنبه 22 آذرماه) با بیش 26 هزار واحد رشد به رقم یک میلیون و 532 هزار واحدی رسید. با توجه به روند معاملات امروز به نظر می‌رسد نماد‌های شاخص ساز پس اصلاح قیمتی حرکت رو به جلویی خواهند داشت.

به گزارش برنا، بازار سرمایه در ابتدای معاملات هفته گذشته صعود خوبی را داشت اما پس چند روز رشد  وارد مرحله اصلاح کوتاه مدت شد به صورتی که شاخص کل در روز چهارشنبه 19 آذرماه با کاهش 1224 واحدی خود به رقم  یک میلیون و 506 هزار واحدی رسید و در مجموع حدود ۱۰ هزار واحد افت کرد. 

بازار سرمایه در اولین روز معاملاتی هفته  بر خلاف روزهای پایانی هفته گذشته روند صعودی به خود گرفت و  به نظر می رسد شاخص امروز صعودی باشد و نمادهای شاخص ساز پس از چند روز اصلاح حرکت رو به جلویی خواهند داشت.

در یک ساعت شروع معاملات امروز، شاخص کل با رشد بیش از 26 هزار واحدی همراه بود و به رقم یک میلیون و 532 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 7041 واحد رشد به  عدد 458 هزار واحدی رسید.

نمادهای بوعلی، فولاد، .پارس، فروس، وتوکا و خگستر  بیشترین تقاضا را در بازار دارند.

تا این لحظه نماد‌های شستا، فملی، خودرو، وتجارت، خساپا، برکت از پر تراکنش‌های بازار بودند و نماد های فولاد، فملی، تاپیکو، اخابر، وغدیر، رمپنا بیش‌ترین تاثیر را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز