مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲۴
مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، بیست و دوم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

 قرعه کشی فروش فوق العاده آذر ماه محصولات سایپا 

 

هرست نهایی انتخاب‌شدگان روز دوشنبه 23 آذرماه از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. همچنین سایپا برنامه دارد اواخر آذرماه ماه طرح جدید پیش فروش در بازه زمانی کمتر یک سال را با ظرفیت 30 هزار خودرو اجرا کند. .

 

 

واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی را به دولت مطرح کردیم.

 

افزایش قیمت نفت با آغاز واکسیناسیون کرونا

قیمت نفت در جریان معاملات هفته گذشته به روند صعودی خود ادامه داد و تحت تاثیر خبر آغاز واکسیناسیون کرونا در برخی کشورهای جهان، بیش از یک درصد بالا رفت.

 

70 درصد واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تسهیلات گرفتند

محمد نهاوندیان ، معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: 70 درصد واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تسهیلات گرفتند. در ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد پس از واحدهای گردشگری و ورزشی که پیش از این از تسهیلات کرونایی برخوردار شده بودند، وام‌هایی در اختیار واحدهای فرهنگی و هنری آسیب‌دیده از جمله ناشران، کتاب‌فروشان، تولیدکنندگان لوازم صمعی و بصری، مراکز فرهنگی در حوزه قرآن و عترت و غیره قرار داده شود.

 

توزیع دسته چک‌های جدید از یک ماه آینده

براساس اجرای گام به گام قانون جدید چک، صدور چک در وجه حامل از امروز (شنبه) و در دسته چک‌های جدید ممنوع بوده و فعالیت برگه‌های چک‌ که پیش از تاریخ امروز (۲۰ دی ماه) به مشتریان ارایه‌ شده است به روال سابق انجام می‌گیرد.

 

بانک قوامین در بانک سپه ادغام شد

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد: با برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام بانک قوامین، این بانک رسماً در بانک سپه ادغام شد.با برگزاری مجامع بانک قوامین، از روز پنج‌شنبه بیستم آذرماه سال جاری شعب بانک قوامین سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و مشتریان گرامی هستند.

 

3 راهکار توسعه بیمه‌ای

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه مدیران بیمه ای باید ریسک پذیر باشند و مسائل جدید را تجربه کنند، گفت: مدیران بیمه ای باید با رویکردهای جدید به جنگ شکاف ها بروند. ما هم در نظر داریم ضریب نفوذ بیمه را به هدف برنامه توسعه برسانیم. به همین خاطر باید روی الزامات افزایش ضریب نفوذ بیمه کار کرد. امیدوارم با این راهکارها بتوان بیمه ای نوگرا، کارا و موثرداشت.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز