مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۴۴۰۶
مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، بیست و پنجم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

 آمریکایی ها هر لحظه بخواهند مجوز را لغو می کنند

 رئیس بانک مرکزی گفت: در حال حاضر، مجوزی که صادر شده است مربوط به تبدیل منابع ایران در بانکهای کره جنوبی از وون به دلار آمریکا از طریق یک بانک آمریکایی و سپس انتقال آن به بانک مقصد است. در این مجوز هم هیچ تضمینی برای رسیدن پول به مقصد وجود ندارد. آمریکایی ها به صراحت قید کرده اند که هر لحظه و در هر مرحله می توانند مجوزی که صادر کرده اند را لغو کنند. 

 

مشترکان پر مصرف جریمه می‌شوند

وزیر نیرو گفت: مشترکان پرمصرف در بخش آب و برق پس از سپری شدن مهلت ۶ ماهه طرح برق امید و آب و در صورت تداوم رفتار مصرفی غلط جریمه خواهند شد.

 

شناسایی قماربازان در دستور کار قرار دارد

درگاههای بانکی که برای قمار و شرط‌بندی استفاده می شوند، هیچگاه به طور رسمی از طرف بانک به این منظور ایجاد و در اختیار قمارخانه داران قرار نمی گیرد بلکه با درگاه‌ها، حساب‌ها و کارت‌های بانکی‌ای مواجهیم که توسط گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی اجاره می شوند و مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.

 

نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی و برگزاری حراج جدید

ضمن اعلام نتیجه بیست و نهمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 25 آذرماه 1399، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 2 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

زمان قرعه کشی پیش فروش 3 محصول ایران خودرو اعلام شد

قرعه کشی پیش فروش آذر ماه 3 محصول ایران خودرو صبح روز پنجشنبه ( 27 آذرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

 

آجیل شب یلدا چنده؟

 مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه خشکبار تهران کف قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا را ۱۲۰ هزار تومان و سقف آن را ۱۷۰ هزار تومان اعلام کرد.این فعال بخش خصوصی اضافه کرد: در ترکیب آجیل شب یلدا باسلوق، نخودچی و کشمش و انواع مغز وجود دارد. وقتی که میزان باسلوق، نخودچی و کشمش آن بیشتر باشد قیمت در حدود ۱۲۰ هزار تومان است و هر چه از این ترکیب کاسته و به میزان مغزها در آجیل افزوده شود، قیمت بالاتر می‌رود.

 

افت 1.7 میلیارد دلاری تراز تجاری ایران و ترکیه 

طی 10 ماهه 2020، ایران حدود 795 میلیون دلار کالا به ترکیه صادر کرده که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 74 درصد کاهش داشته است. واردات ایران به این کشور نیز طی این مدت یک میلیارد و 359 میلیون دلار بوده که با افت 29 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز