پیش‌بینی‌های یک مرکز آماری نشان داد:

رشد اقتصادی کشورهای اروپایی منفی می‌شود +جدول

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۴۳۹
رشد اقتصادی کشورهای اروپایی منفی می‌شود +جدول
پیش‌بینی‌های یک مرکز آماری نشان می‌دهد که رشد اقتصادی کشورهای اروپایی در سال 2021 منفی خواهد شد.

به گزارش برنا، از زمانی که مساله همه‌گیری کرونا و تاثیرات آن بر اقتصاد مطرح شد، پیش‌بینی می‌شد که رشد اقتصادی کشورهای مختلف کاهش یابد. در همین میان سایت استاتیستا پیش‌بینی کرده که رشد اقتصادی بیشتر کشورهای اروپایی تا سال آینده منفی خواهد شد.

آنطور که این وب‌سایت آماری گفته، رشد اقتصادی اسپانیا در میان کشورهای منتخب اروپایی بیشترین کاهش را تجربه خواهد کرد. بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، نرخ رشد اقتصادی اسپانیا به منفی 12.4 درصد می‌رسد که بیشترین میزان افت رشد اقتصادی در میان کشورهای مطرح اروپایی است.

در رتبه بعد انگلیس با منفی 10.3 درصد رشد اقتصادی قرار دارد که نزدیک با کشورهایی همچون ایتالیا با منفی 9.9 درصد، کرواسی با منفی 9.6 درصد، فرانسه منفی 9.4 درصد و پرتغال با منفی 9.3 درصد قرار دارد. رشد اقتصادی بیشتر این کشورها بالای 4 تا 5 درصد در سال 2020 بوده که با این حساب، افت بسیاری را در این شاخص تجربه خواهند کرد.

کمترین افت رشد اقتصادی هم مربوط به لیتوانی با منفی 2.2 درصد رشد، ایرلند با منفی 2.3 درصد و سوء با منفی 3.4 درصد رشد اقتصادی است. طبق پیش بینی انجام شده توسط این وب سایت آماری، رشد اقتصادی کلیه کشورهای اروپایی که در این گزارش به آن اشاره شده، منفی خواهد شد.

نام کشور

    رشد اقتصادی در 2021

 اسپانیا

            12.4 -

 انگلیس

           10.3 -

  ایتالیا

           9.9 -

 کرواسی

          9.6 -

  فرانسه

          9.4 -

 پرتغال

        9.3 -

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز