بورس امروز ۶ دی ماه / افت ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۹۸۳۲
بورس امروز ۶ دی ماه / افت ۲۴ هزار واحدی شاخص کل
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 24 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 423 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 24 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 423 هزار واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن عملکرد بهتری داشت و با رشد 4968 هزار واحدی به رقم 473 هزار و 476 واحدی رسید. همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 3251 واحدی به رقم 309 هزار و 927 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 27326 واحد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 991هزار واحد رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای فارس، فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شستا، فملی، سیتا، خساپا، شپنا و فولاد پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای بوعلی، شستا، فولاد، قرن و فولاد بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های دلقما، دجابر، وآذر، فمراد، پسهند، کساوه و ونفت از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد غبهنوش تعلق داشت پس از غبهنوش، نماد غبهنوش، خمحور، شبندر، شبریز، پتایر، قنیشا و خمحرکه بیشترین صف فروش را داشتند. 

 

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 69 واحد افت یافته و به رقم 20 هزار و 73 واحد رسید نماد‌های وسپهر، بپیوند، چخزر و دی از پر تراکنش های بازار بودند.

 

نظر شما