در گفت‌وگو با برنا عنوان شد:

ماجرای تخلف تازه خرده‌فروشان روغن نباتی چه بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۸۵۸
ماجرای تخلف تازه خرده‌فروشان روغن نباتی چه بود؟
دبیر انجمن صنفی روغن نباتی با اشاره به تخلف برخی خرده‌فروشان گفت: فروش اجباری کالاهای دیگرهمراه با روغن تخلف است و سازمان حمایت هم آن را پیگیری می کند.

به گزارش برنا، نزدیک به دو هفته قبل بود که رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفته بود فروش اجباری هر کالایی با کالای دیگر خلاف قانون است و تخلف محسوب می‌شود. اما گشتی در بازار روغن نشان می دهد که بعد از برطرف شدن کمبود روغن طی ماه‌های گذشته، هنوز هم برخی خرده فروشی‌ها، فروش روغن نباتی به مشتریان را منوط به فروش کالاهای دیگر می‌کنند.

دبیر انجمن صنفی روغن نباتی نیز مانند رئیس سازمان حمایت، این مساله را تخلف دانسته و تاکید می کند که با متخلفان برخورد خواهد شد. امیرهوشنگ بیرشک در همین رابطه به خبرنگار اقتصادی برنا می گوید: اینطور نیست که خرید روغن نباتی حتما باید با خرید کالاهای دیگر همراه باشد. این مساله را تکذیب می کنیم و انجمن هم در این رابطه اطلاعیه داده است.

وی تاکید می کند: این کار تخلف است و شرکت های تولیدی این کار را نمی کنند. به گفته وی، اگر چنین اتفاقی روی دهد تخلف است. فروش اجباری کالاهای دیگرهمراه با روغن تخلف است و سازمان حمایت هم آن را پیگیری می کند.

به گزارش برنا، وضعیت توزیع روغن نباتی  در ماه های گذشته با چالش روبرو شده بود. در همان زمان رئیس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی دلیل این کمبود را اینطور عنوان کرده بود که بیش از ۱۰۰ دلار در هر تن قیمت روغن خام و دانه‌های روغنی افزایش یافته و همین عامل در روند خرید دانه‌های روغنی و روغن خام ایران تاثیر گذاشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز