همکاری برای انجام تحقیقات بازار شرکت‌های دانش‌بنیان

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۳۲۴۹
همکاری برای انجام تحقیقات بازار شرکت‌های دانش‌بنیان
فعالان بخش خصوصی در حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار با امضای تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های قدرتمند اماراتی در حوزه فناوری اطلاعات و صادرات نرم‌افزار، فرآیند توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار را آغاز کردند.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، تفاهم‌نامه مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری اطلاعات، با هدف توسعه بازار شرکت‌های حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار و محتوای دیجیتال میان این اتحادیه و شرکت اماراتی دیتامتیکس به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام امارات در حوزه صادرات فناوری اطلاعات به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار در ایران به امضا رسیده و تلاش دارد تا علاوه بر آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی فعال در این حوزه، انجام تحقیقات بازار و ارایه خدمات قدرتمند مرتبط با صادرات فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار دهد.

گفتنی است شرکت دیتامتیکس یکی از مجموعه‌های معتبر در سطح بین‌المللی است که با دارا بودن دسترسی‌های گسترده بین‌المللی در حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار، محتوای دیجیتال و خدمات صادرات فناوری اطلاعات است.

این تفاهم‌نامه مشتمل بر6 ماده و 7 بند است که میان محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، و علی الکمالی، رئیس شرکت اماراتی دیتامتیکس، در دوبی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه محورهایی همچون «ارایه خدمات توسعه بازار برای کسب و کارهای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات برای ورود به بازارهای جهانی»، «ایجاد فرصت آشنایی سرمایه‌گذاران خارجی با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی»، «تسهیل حضور شرکت‌های فناوری اطلاعات ایرانی در رویدادهای بین‌المللی»، «ایجاد فضای همکاری شرکت‌های بین‌المللی با متخصصان فناوری  اطلاعات ایران» و «ارایه خدمات آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برای همگام شدن با استانداردهای بین‌المللی» را دنبال می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز