با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته سی و پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

پروژه ساز و کاری "زیست بوم نوآوری نیرو" رونمایی شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۵
پروژه ساز و کاری زیست بوم نوآوری نیرو رونمایی شد
روژه ساز و کاری "زیست بوم نوآوری نیرو" به‌عنوان بسترساز تسریع پیشرفت صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته سی و پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران رونمایی شد.

به گزارش برنا؛ همزمان با رونمایی از این طرح، علیرضا ولیان با ارائه گزارشی از جزئیات طرح مذکور گفت: اهمیت علم، فناوری و نوآوری در جهان کنونی به حدی است که تمام دستگاه‌های صنعتی و خدماتی کشور ملزم هستند با نگاه نوآورانه به عرصه خدمات‌دهی ورود پیدا کنند.
در این راستا، وزارت نیرو سعی می‌کند تا به عنوان سازمانی که دو خدمت اساسی آب و برق را به آحاد جامعه ارائه می‌دهد؛ به مفهوم پیشرفته زیست‌بوم نوآوری به‌عنوان آخرین نسل مدیریت کلان نوآوری پرداخته و این رویکرد جدید را سرلوحه نظام پژوهش و فناوری خود قرار دهد تا بتواند بستری توانمندساز برای تعامل بین همه بازیگران فعال عرصه پژوهش، فناوری و نوآوری در صنعت آب و برق ایجاد کند.
بر این اساس، یکی از دستاوردهای این رویکرد، باعث ارتقای کیفیت خدمات پایدار در وزارت نیرو و رشد همه جانبه بازیگران درگیر در حوزه زیست بوم خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید، از دیگر کارکردهای آن تکامل تدریجی عناصر و بازیگران حوزه پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور خواهد بود که این امر خود موجب هم‌افزایی و تعاملات توانمندساز نقش آفرینان فناوری و نوآوری کشور می‌شود.
بر این اساس، بازیگران عرصه پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند، اما رویکرد زیست بوم نوآوری نیرو تعاملات آنها با یکدیگر و ارتباطات برون سازمانی و فرابخشی را ارتقا و بهبود بخشیده و ارزش افزوده بیشتری را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.
این گزارش حاکی است، نقش و جایگاه نوآوری به‌عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در کشورهای مختلف بر فعالان مختلف اقتصادی در ساختار حاکمیتی و بازیگران بخش خصوصی واضح است.
پیشخوان زیست بوم نوآوری نیرو از طریق آدرس nie.moe.gov.ir برای عموم نوآوران و فناوران کشور قابل دسترس بوده و اخبار تکمیلی و خدمات قابل ارائه به طیف وسیع بازیگران نیز از همین درگاه و دبیرخانه زیست بوم نوآوری نیرو ارائه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز