بورس امروز ۱۶ دی ماه / نوسان شاخص در کانال یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۵۷۴۸
بورس امروز ۱۶ دی ماه / نوسان شاخص در کانال یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 24 واحدی به رقم یک میلیون و 350 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 24 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 350 هزار واحدی رسید. اما عملکرد شرکت های کوچک بازار بهتر بود و شاخص کل هم وزن  با رشد 2891 هزار واحدی به رقم 465 هزار و 373 واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 1892 واحدی به رقم 304 هزار و623 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 27129 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و 904 واحدی رسید. شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 22637 و 31861 واحد افت کردند.

به اعتقاد کارشناسان روند نزولی شاخص و فشار فروش به دلیل جو روانی ایجاد شده توسط شده سهام داران خرد است و در معاملات امروز شاهد خرید سنگین حقوقی‌ها در بازار بودیم به صورتی که بیشتر صف ‌ها فروش جمع شد و به نظر می‌رسد فردا بازار شرایط بهتری داشته باشد.

در پایان معاملات امروز نمادهای فملی، فولاد، شستا، فارس، کگل، تاپیکو، وبملت بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای برکت، شستا، خساپا، خودرو، عزر، ثبهسار و کاما پر تراکنش های بازار بودند و به ترتیب نمادهای برکت، خودرو، کاما، کمند و شستا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های غنوش، وایران، وکار، ونفت، فسپا، غشاذر و کمند از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از145 واحد افت داشت و به رقم 19 هزار و 388  واحد رسید نماد‌های چخزر، بپیوند، زملارد، وسپهر، بگیلان، رافزار و پیزد از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز