بورس امروز ۲۱ دی ماه / بازگشت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۸۲۸۲
بورس امروز ۲۱ دی ماه / بازگشت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی
در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 306 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 306 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن  نیز با رشد 6843 هزار واحدی به رقم 466 هزار و 653 واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 4478 واحدی به رقم 305 هزار و 402 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 28867 واحد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 860 واحدی رسید. شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 19339 و 27758 واحد رشد کردند.

در معاملات امروز بازار، نماد‌های شاخص ساز به دلیل روند منفی روزهای گذشته با رنج مثبت معامله شدند و ادامه فشار تقاضا در معاملات امروز نیز باعث ایجاد صف خرید برای سهام شرکت‌های کوچک شد. با توجه به روند معاملات امروز، بازار کار خود را با هیجان بالایی آغاز کرد این اتفاق در سهام های شرکت های بزرگ به خوبی مشهود بود اما ادامه معاملات این روند شکل معقول تری به خود گرفت.

در پایان معاملات امروز نمادهای ولپارس، برکت، شتران، قملی، شپنا، خودرو و کاما پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فولاد، شستا، فارس، وغدیر، فملی، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای برکت، فردا، کمند، شپنا و خبهمن بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و نمادهای  شستا، حکشتی، قرن، پارند، حتاید، غشاذر و ثبهسار از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از227  واحد رشد داشت و به رقم 19 هزار و 75  واحد رسید نماد‌های شاروم، زملارد، بپیوند، سپیدار، وسچهر و بگیلان از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما