بورس امروز ۲۳ دی ماه / سقوط ادامه دار بازار

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۹۵۱۵
بورس امروز ۲۳ دی ماه / سقوط ادامه دار بازار
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 40 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 260 هزار واحدی رسید.شرایط بازار و شکستن خط حمایتی توسط شاخص کل بورس نشان می‌دهد که اقبالی برای جمع‌آوری صف‌های فروش وجود ندارد.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 40 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 260 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 6165 هزار واحدی به رقم 463 هزار و 193 واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با افت 4035 واحدی به رقم 303 هزار و138 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 47538 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و805 واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای ثبهسار، ولپارس، شستا، فملی، کچاد، شپنا و امین پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل، تاپیکو و پارسان بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای شستا، شپنا، وتجارت، خودرو، خساپا، فملی و کمند بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های های وب، کسرا، سیتا، کمند، پارند، خزر و دشیمی از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 473 واحد افت داشت و به رقم 18 هزار و 701 واحد رسید نماد‌های کرمان، چخزر، شاروم، وسپهر، سپیدار، بپیوند و غصینو از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز