مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال به اتمام می‌رسد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰۴
مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال به اتمام می‌رسد
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه پرونده مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال بسته می‌شود، میزان باقیمانده واحدهای مسکونی مهر را ۹۷۰ واحد و عمدتا در مراحل پایانی کار برشمرد.

به گزارش برنا بهقل از  وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر که امروز ۸ بهمن ماه به منظور بررسی پیشرفت مسکن مهر به شهر جدید هشتگرد رفته است در خصوص، تازه‌ترین وضعیت مسکن مهر هشتگرد به ارایه توضیحاتی پرداخت.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، گفت: در شهر جدید هشتگرد با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده روند کار پیشرفت مناسبی دارد و با برنامه تدوین شده تا پایان امسال پرونده مسکن مهر پردیس بسته  می‌شود و واحدهای باقیمانده به مالکان تحویل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه واحدهای باقیمانده مسکونی مهر ۹۷۰ واحد است، تصریح کرد: عمدتا واحدهای مسکونی مهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در مراحل نازک‌کاری و انتهای کار هستند.

مهرآبادی یادآور شد: تعهد دولت برای تکمیل مسکن مهر هشتگرد ۳۵ هزار واحد بود که هم‌اکنون ۹۷۰ واحد باقی‌مانده و تا پایان امسال تکمیل و تحویل خواهد شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز