ثبات بازار نفت روند انتقال انرژی را تسهیل می‌کند

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۹۰۱۷
ثبات بازار نفت روند انتقال انرژی را تسهیل می‌کند
دبیرکل اوپک معتقد است که ثبات بازارهای جهانی نفت خام سبب تسهیل روند انتقال انرژی می‌شود.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد بارکیندو روز چهارشنبه (هشتم بهمن‌ماه) اعلام کرد که ثبات بازار نفت برای انتقال انرژی بسیار مهم خواهد بود.

وی معتقد است بازار و قیمت‌های ناپایدار به اقتصاد جهانی آسیب می‌رساند و سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای تأمین تقاضای آینده را کاهش می‌دهد.

دبیرکل اوپک در کنفرانس مجازی نفت و انرژی گلوبال پلتس گفت: پایداری ثبات می‌آورد و این برای کمک به سرمایه‌گذاری عظیم مورد نیاز در سال‌های آینده ضروری خواهد بود.

بارکیندو افزود: بدون سرمایه‌گذاری‌های لازم، امکان نوسان‌های بیشتر و کمبود انرژی در آینده وجود دارد که به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نیست.

وی تصریح کرد: ائتلاف سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) کاهش تولید بی‌سابقه خود را ماهانه بررسی می‌کنند تا درباره تعدیل کاهش تولید تصمیم‌گیری کنند.

دبیرکل اوپک اظهار کرد: واضح است که بهبود بسیار شکننده بوده و تردیدها به‌ویژه به‌دلیل شیوع همه‌گیری کرونا باقی مانده است.

بارکیندو گفت: واکسن‌ها چشم‌انداز روشنی پیش روی ما می‌گذارند، اما افزایش روزافزون موارد ابتلا به ویروس کرونا و متأسفانه مرگ انسان‌ها و قرنطینه‌های دوباره نشان‌دهنده وخامت اوضاع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز