بورس امروز ۱۲ بهمن ماه / افت شتاب رشد شاخص کل / تاثیر مثبت شستا بر شاخص

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۴
بورس امروز ۱۲ بهمن ماه / افت شتاب رشد شاخص کل / تاثیر مثبت شستا بر شاخص
در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 3 واحدی به رقم یک میلیون و 250 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، شاخص کل بورس در ابتدایی معاملات امروز روندی صعودی داشت و پس از رشد بیش از 21 هزار واحدی به سطح یک میلیون 268 هزار واحدی رسید اما در ادامه معاملات به دلیل افزایش عرضه مسیرصعودی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد 3 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 250 هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن نیز با افت 447 هزار واحدی به رقم 431 هزار و 521 واحدی رسید.

همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با افت 292 واحدی به رقم 282 هزار و 225 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، کمتر از یک درصد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 774 واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای شستا، شپنا، خساپا، وتجارت، شتران، خودرو و خگستر پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای شستا، تاپیکو، شپنا، وغدیر، وتجارت، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای پالایش، دارایکم، شستا، شپنا، وتجارت، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای تاصیکو، کویر، کلوند، قثابت، سیتا، سدورو فنوال از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 139 واحد افت داشت و به رقم 18 هزار و 43 واحد رسید نماد‌های سپیدار، زملارد، وسپهر، چخزر، ذوب، بپیوند و آریا از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز