آغاز عرضه مرغ گرم به نرخ مصوب از امروز

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۱۰۰۹
آغاز عرضه مرغ گرم به نرخ مصوب از امروز
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از عرضه مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام از امروز خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت صمت، عباس تابش در حاشیه آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ ، با بیان این مطلب، افزود: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که برای کنترل و تثبیت بازار مرغ و تخم مرغ، هر واحد بسته بندی به یک واحد تولیدی وصل شود تا تامین این کالا به اندازه کافی انجام پذیرد.

وی در این خصوص اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی متولی این موضوع می باشد و در آخرین گزارش ارسالی با اقدامات انجام شده، عرضه مرغ به قیمت مصوب در میدان بهمن تهران به حد معقول رسیده است.

تحویل تخم‌مرغ مورد نیاز واحدهای بسته ‌بندی از امروز

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین تصریح کرد: تخم‌ مرغ واحدهای بسته‌بندی از امروز توسط وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام به این واحدها تحویل داده شود.

تابش همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای تثبیت بازار روغن خوراکی نیز گفت: بازرسان مقیم در واحدهای تولید روغن حضور دارند و محور بازرسی ها در ایام پایانی سال حتماً مراکز تولیدی، بنکداران، انبارداران و واحدهای پخش خواهد بود.

بسته بندی و عرضه سریع روغن های خام تحویلی به واحدهای تولیدی

وی تصریح کرد: روغن های خام تحویلی به واحدهای تولیدی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به روغن‌های بسته بندی قابل مصرف خانوار تبدیل و در بازار عرضه شود.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ابراز امیدواری کرد که با تامین به موقع و به اندازه کافی روغن به واحدهای تولیدی، مشکل روغن جامد و مایع در بازار مرتفع گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز