معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

ضرورت تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی بندر نوشهر

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۶۰۳۵
معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی بر تکمیل و بهره برداری به موقع از پروژه های عمرانی و تجهیزاتی در دست اجرا بندر نوشهر تاکید کرد.

به گزارش  برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد رضا اله یار در بازید از طرح های توسعه بندر نوشهر، اظهارداشت: مسوولیت های اجتماعی و تعامل شهر و بندر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران به خوبی دنبال می شود. 

وی تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی و تجهیزاتی در دست اجرا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ضرورت دارد.

محمد تقی انزان پور؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران نیز با تشریح پیشرفت پروژه های در دست اجرای بندر نوشهر، گفت: پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عنوان مهمترین طرح در دست اقدام، تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز و تکمیل و بهره برداری طرح های در دست اقدام، شاهد افزایش ظرفیت عملیاتی بندر نوشهر خواهیم بود. 

به روز رسانی مطالعات سامانه رسوبگیر به عنوان اولویت اصلی بندر و ضرورت تسریع در اجرایی شدن پروژه ساخت شناور اسپیلت بارج موتور دار از دیگر موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز