احصاء ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی برای روستاییان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۵۳۱۱
احصاء ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی برای روستاییان
مدیر عامل آبفای کشور گفت: پس از ادغام شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی جدید بدون هزینه‌کرد برای روستا‌ها احصاء شد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛  آقای حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه یکی از آرزو‌های بخش آب و فاضلاب کشور این بود که بخش روستایی خدماتی بهتر و مانند شهر‌ها دریافت کنند افزود: پیرو مصوبات شورای عالی اداری و هیات وزیران، یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای امسال انجام شد.

وی گفت: تا قبل از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، به دلیل مغایرت قانونی، این شرکت‌ها نمی‌توانستند از تاسیسات یکدیگر استفاده کنند، اما در حال حاضر به سامانه‌های آب و شبکه جمع آوری فاضلاب مشترک وصل شدند.

جانباز افزود: قبل از ادغام و یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، فقط در سطح شهرستان‌ها دفتر داشتیم، ولی اکنون تعداد مراکز خدمات رسانی به روستا‌ها به بیش از ۳ برابر افزایش یافته است و در هزار و ۲۴۱ شهر به روستاییان خدمت رسانی انجام می‌شود.

وی گفت: از سامانه مشترک ۱۲۲ و ۱۵۲۲ نیز هموطنان روستایی استفاده می‌کنند و امیدواریم در سال‌های بعد این خدمات توسعه یابد و میزان خدمات رسانی و کیفیت آن افزایش پیدا کند.

مدیر عامل آبفای کشور در پایان افزود: در حال حاضر زمان رسیدگی به رفع حوادث ۳۰ دقیقه کاهش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز