سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور خبر داد:

افزایش نرخ بلیت رخ نداده است/ امکان طرح شکایت از ایرلاین‌های متخلف در سایت سازمان هواپیمایی کشوری

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۴۹۷
افزایش نرخ بلیت رخ نداده است/ امکان طرح شکایت از ایرلاین‌های متخلف در سایت سازمان هواپیمایی کشوری
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به برخی انتقاد‌ها مبنی بر افزایش نرخ بلیت‌ هواپیما در کشور اظهار کرد که افزایش نرخ بلیت رخ نداده و ایرلاین‌ها مجاز خواهند بود تا بر اساس حداقل کف و حداکثر سقف قیمت‌های مصوب شده، اقدام به فروش بلیت کنند.

به گزارش برنا؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره شایعات اخیر مبنی بر افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما اظهار کرد: مطابق صحبت‌های انجام شده، طی ایام نوروز هیچ‌گونه افزایش نرخ بلیتی رخ نخواهد داد.

وی افزود: اینکه برخی گمان می‌کنند که نرخ بلیت‌های هواپیماها افزایش پیدا کرده است به این دلیل است که برخی از ایرلاین‌ها بر اساس مصوبه شورای‌عالی هواپیمایی اقدام به فروش بلیت بر اساس سقف نرخ تعیین شده کرده‌اند.

ذیبخش گفت: به تازگی شرکت‌های هواپیمایی طی تقاضایی از سازمان هواپیمایی کشوری درخواست افزایش نرخ بلیت را داشتند که سازمان با این درخواست مخالفت کرد؛ اما درعین‌حال سازمان به این نتیجه رسید که نرخ تکلیفی را بردارد و ایرلاین‌ها مجاز خواهند بود تا بر اساس حداقل کف و حداکثر سقف قیمت‌های مصوب شده، اقدام به فروش بلیت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در واقع هیچ‌گونه افرایش قیمتی رخ نداده و اقدام ایرلاین‌ها مصداق گران‌فروشی حساب نمی‌شود.

وی تأکید کرد: اگر گران‌فروشی در فروش بلیت رخ بدهد، مردم می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری در بخش شکایت‌های مردمی، اعتراض خود را ثبت کنند و مطمئن باشند که در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی خواهد شد.

نظر شما