وزیر راه و شهرسازی در جمع پیشکسوتان وزارتخانه مطرح کرد؛

آغاز ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی تا قبل از پایان دولت دوازدهم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۱۹۳۵
آغاز ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی تا قبل از پایان دولت دوازدهم
وزیر راه و شهرسازی در مراسم تکریم از پیشکسوتان ومدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی از آغاز ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی تا قبل از اتمام دولت خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۳ اسفند در مراسم تکریم از پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌شائبه محمد محفوظی معاون اسبق حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سابق سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی، محمد رحمتی وزیر راه و ترابری در دولت هشتم و نهم، صادق افشار سرپرست وزارت راه و ترابری در دولت هشتم و معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به ارایه نکاتی در خصوص تجربیات مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی پرداخت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه خدماتی که در وزارت راه و شهرسازی توسط مدیران ارشد و بدنه همکاران ارایه می‌شود توفیقی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: جانفشانی در ارایه خدمات در حوزه راه و شهرسازی که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است ارزش والایی دارد و جزو اعمالی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با یادآوری یاد و خاطره ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل سابق بانک مسکن، رضا نگهبان مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران و جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاد‌ه ای جنوب سیستان‌و‌بلوچستان که به علت کرونا در سال ۹۹ به رحمت خدا رفتند، ‌ افزود: ۱۲۵ نفر از پرسنل ستاد وزارتخانه سال گذشته و امسال بازنشست شدند که مقرر شده تا در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خدمات آنها قدردانی شود.

اسلامی بر تاثیرگذاری خدماتی که توسط چهارنفر از مدیران ارشد در طی سال‌ها خدمات و به ویژه در دو سال گذشته در عرصه‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور انجام شد، تاکید کرد.  

وی توضیح داد: بسیاری از کارهایی که طی سنوات گذشته انجام نشده و باقیمانده بودند در دو سال گذشته توسط تلاش‌های مدیران ارشد و پیشکسوتان به ثمر نشسته است و تا اواسط سال ۱۴۰۰ که پایان دولت تدبیر و امید است بخش عمده‌‌ای از فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای به اتمام خواهد رسید.

به گفته اسلامی، فعالیت های وزارت راه و شهرسازی در عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم در موضوع توسعه و ارتقای راه‌های روستایی، خدمات عمرانی و طرح های مسکن، و همچنین توسعه زیرساخت کشور با اولویت پروژه های تاثیرگذار ملی دو بال فعالیت های در سال های گذشته بودند که به نحو شایسته برخی از آنها انجام و برخی دیگر نیز در حال انجام هستند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: انتظار است تا پروژه‌های جدیدی از جمله ۲۰ پروژه ریلی و آزادراهی که موجب افزایش سرانه‌ها شده و گسترش ترانزیت می‌شود، آغاز شود تا سنگ بنایی برای آیندگان برای انجام کارهای بزرگ، گذاشته شود.

اسلامی همچنین اظهار امیدواری کرد تا آیین تکریم از پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی نمادی از همبستگی، یکپارچگی و پیوستگی نسل‌ها باشد و همواره تجربیات ارزشمند پیشکسوتان، چراغ راه آیندگان باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت پروژه‌ها به گونه‌ای باشد که خاطرات و تجربیات پیشکسوتان کتاب شده و به نسل های آتی منتقل شود تا همواره نسل آینده به یاد داشته باشد که با چه تلاش‌هایی کشور توسعه یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز