قائم مقام مدیرعامل سایپا مطرح کرد:

تولید و تحویل شاهین برابر با "شکست تحریم" است

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۳۷۱۱
تولید و تحویل شاهین برابر با شکست تحریم است
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش آغاز تحویل خودرو جدید این گروه خودروسازی را روز تولد شاهین توصیف کرد و گفت: برای شاهین سایپا می توانیم هشتگ بزنیم شکست تحریم یعنی تولید و تحویل شاهین برابر با شکست تحریم است.

به گزارش برنا به نقل از سایپا، «مجید باقری» در آئین آغاز تحویل خودرو شاهین به مشتریان گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: هر یک از خودروهای شاهین که از امروز در خیابان های ایران تردد می کنند، باعث ایجاد حس غرور و افتخار به توانمندی فرزندان ایران در صنعت خودروسازی می شود.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های این محصول جدید پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین مولفه های شاهین این است که برای اولین بار در کشور طراحی پلتفرم، طراحی محصول و تولید محصول، همزمان با نظام کیفی جدید انجام می شود.

باقری با بیان اینکه در خصوص خودرو مولفه های دیگری نیز وجود دارد، افزود: نگاه حاکم بر طراحی و تولید شاهین از روز نخست تا امروز این بود که روزی که شاهین متولد می شود باید روز جهش سایپا در عرصه کیفیت باشد. امروز با یک نشانه مشخص می توانیم بگوئیم که نظام کیفی جدید سایپا با خودرو شاهین رونمائی شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: سایپا به صورت کاملا داوطلبانه برای نخستین بار و فراتر از آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شاهین را با سه سال ضمانت کیفی تحویل مشتریان می‌دهد؛ زیرا به کیفیت و ایمنی شاهین اطمینان دارد.

باقری با بیان اینکه موسسات بین‌المللی نیز خودرو شاهین را با ستاره های کیفی خوشرنگ تر کرده‌اند، ادامه داد: نکته دیگر مهم شاهین، در کنار کیفیت و ایمنی این است که از زیبائی خاص خود در طراحی نیز بهره می برد.

وی افزود: در دو روز نخست تحویل شاهین ۳۰۰ دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان می شود و این روند به صورت مداوم ادامه پیدا خواهد کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا به رونمائی از اپلیکیشن مشتریان این گروه خودروسازی نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با تحویل خودرو شاهین، در تمامی نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا بسترسازی های خوبی برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان سایپا صورت گرفته است که براساس آن از اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا رونمائی می‌شود.

وی در تشریح امکانات این نرم افزار اظهار کرد: توسط این اپلیکیشن می‌توان هر نوع خدمتی که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا وجود دارد را دریافت کرد. ثبت نام در طرح های مختلف فروش، مکان یابی نزدیک ترین نمایندگی مجاز سایپا به همراه خدمات قابل ارائه در آن نمایندگی، درخواست خدمات امدادی، انجام امور مربوط به بیمه خودرو و امکانات متعدد دیگر در این نرم افزار قابل دسترسی است.

باقری ادامه داد: شاهین شروع یک مسیر است که تولید مدل کراس اوور آن به همراه رونمائی و تولید خودرو اطلس ادامه آن به شمار می‌روند و «سایپای نوین» با دقت به سمت توسعه محصول در شان مردم ایران حرکت می کند.

وی افزود: استقبال مردم عزیز ایران از خودرو شاهین، رسالت مدیران سایپا را سنگین تر می کند که باید خودروهایی باکیفیت و در شان مردم ایران طراحی و تولید کنند.

وی افزود: زمانی که تحریم ها شروع شد، روزانه ۲۷۰۰خودرو تولید می‌کردیم و هدف طراحان تحریم توقف خطوط تولید ما بود. در مقطعی موفق هم شدند و تولید تا روزی ۷۰۰ دستگاه هم کاهش پیدا کرد اما امروز نه تنها کاهش تولید نداریم، بلکه با احیا و رونق تولید، خودروهای به روز و باکیفیت را جایگزین خودروهای قدیمی کرده‌ایم. اینها معنای واقعی بی اثر کردن تحریم هاست.

نظر شما