مدیرعامل توانیر در مراسم افتتاحیه نخستین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران:

امسال شاهد ابعاد وسیع‌تری از خدمت‌رسانی برق به مشترکان صنعتی خواهیم بود/ کاهش ۶ درصدی مشترکان پرمصرف با اجرای طرح "برق امید"

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۰۹۱۷
امسال شاهد ابعاد وسیع‌تری از خدمت‌رسانی برق به مشترکان صنعتی خواهیم بود/ کاهش ۶ درصدی مشترکان پرمصرف با اجرای طرح برق امید
مدیرعامل توانیر گفت: در سال جاری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون بودجه، شاهد ابعاد گسترده‌تری از خدمت رسانی به شهرک‌های صنعتی و همینطور مشترکان روستایی خواهیم بود.
به گزارش برنا به نقل از وزارت نیرو، "محمدحسن متولی زاده" در مراسم افتتاحیه نخستین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 1400 که با حضور وزیر نیرو برگزار شده بود، سال 1400 را سالی بسیار مهم برای صنعت برق دانست و افزود: این پروژه‌ها در تمام استان‌ها آغاز شده و شروع پویش در سال 1400 بیانگر این نکته مهم است که وزارت نیرو به تمام مردم کشور توجه دارد و تمام خدمات را در کل کشور توسعه می‌دهد.
وی سال 1399 را سالی بسیار سخت برای صنعت برق برشمرد و افزود: سال گذشته تابستان بسیار گرمی را پشت سر گذاشتیم و در زمستان نیز از نظر تأمین سوخت نیروگاه‌ها با مشکل مواجه شدیم، اما با عنایت خداوند و تلاش همکاران سالی پرافتخار را سپری کردیم.
متولی زاده با بیان اینکه همکاران ما در بخش توزیع، هم در بخش سازوکار و هم در بخش ساخت و ساز پیشتاز بودند، گفت: سال 1400 نیز سال بسیار مهمی است و صنعت برق برای تحقق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارد و امیدواریم با بودجه تعیین شده شاهد گام‌های موثری در صنعت برق باشیم.
مدیرعامل توانیر اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون بودجه، شاهد ابعاد گسترده‌تری از خدمت رسانی به شهرک‌های صنعتی و همینطور مشترکان روستایی باشیم.
مدیرعامل توانیر ادامه داد: تلاش برای پایدار ماندن و کنترل رشد بار از دو سال پیش انجام شده و امسال این موضوع ادامه خواهد یافت.
متولی زاده گفت: پایدار ماندن این رشد و کنترل آن، علاوه بر نیاز به اجرای سیاست‌های تشویقی، نیازمند سیاست‌های بازدارنده است که باید جدی گرفته شود.
وی، یکی از سیاست‌های بازدارنده را لزوم تصویب تعرفه بحرانی که اکنون در هیئت دولت است عنوان کرد و افزود: تصویب سریع‌تر این تعرفه کمک بسیار مهمی به کنترل و پایدار ماندن رشد بار است.
مدیرعامل توانیر، همچنین بر ضرورت آغاز نهضت بهینه سازی لوازم برقی مردم تاکید کرد و گفت: آغاز این طرح می‌تواند علاوه بر پایدار ماندن رشد پیک بار، رونق صنایع داخلی و افزایش اشتغالزایی را نیز به دنبال داشته باشد.
امروز سه‌شنبه و با حضور وزیر نیرو نخستین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 1400 با بهره برداری از پنج طرح بزرگ توزیع برق کشور در قالب هشت هزار و 142 پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق آغاز شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز