مدیرعامل صنایع شیر ایران اعلام کرد:

رشد ۱۰ درصدی وزنی صادرات پگاه

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۳۷۳۶
رشد ۱۰ درصدی وزنی صادرات پگاه
صادرات ۱۰ درصد و فروش داخلی شرکت صنایع شیر ایران ۴/۲ درصد، از نظر وزنی، رشد کرد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام نیز، به رکورد قابل توجهی، دست یافت.

وی، با اشاره به توفیقات حاصل شده در حوزه صادرات نیز افزود: کسب عنوان صادر کننده ممتاز برای دومین بار و شکستن رکورد صادرات، موید عملکرد مطلوب سال گذشته شرکت، بوده است. 

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به نقش صادرات در ارزآوری کشور گفت: توسعه بازارهای صادراتی در اوراسیا، یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، در سال ۱۴۰۰، است.

قدوسی با تقدیر از عملکرد شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و تجهیز ناوگان توزیع، تاکید کرد: مدیران این حوزه، تمرکز بر افزایش فروش وزنی، ارزش سبد، رشد سهم ویترینی و افزایش تعداد عاملین فروش را، به‌عنوان اهداف پیش رو، مد نظر قرار دهند. 

مدیرعامل صنایع شیر ایران تصریح کرد: استمرار کیفیت و مزه مطلوب، در راستای جلب رضایت مشتریان از مهمترین اهداف شرکت است که به جدیت پیگیری می‌شود.

وی همچنین توجه به اصول کاهش قیمت تمام شده و مطلوبیت نهایی محصول را از شاخص‌هایی دانست که در دستور کار سال جاری قرار گرفته است.

قدوسی، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ظرفیت موجود، باید نهایت بهره برداری در راستای توسعه بیش از پیش شرکت، انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز