اتصال برخط انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۹۵۴
اتصال برخط انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور
مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اموال تملیکی از اتصال الکترونیکی انبار‌های اموال تملیکی به منظور تبادل برخط داده‌ها و اطلاعات طی ۶ ماهه نخست سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آقای حسین قمری با اشاره به فاصله انبار‌های تحت تملک سازمان از ساختمان‌های اداری افزود: با اجرای طرح اتصال انبار‌های سازمان به شبکه سراسری، تمام فرآیند‌ها از جمله تشکیل پرونده و صدور قبض انبار در محل انبار صورت خواهد پذیرفت. علاوه بر آن نظارت و رصد کالا به صورت شفاف و سیستمی پایش می‌شود.

قمری در خصوص پیشرفت این پروژه، با بیان اینکه در سراسر کشور ۸۶ انبار کالای تملیکی وجود دارد گفت: تاکنون ۲۲ انبار در سراسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که امکان صدور قبض انبار در محل را دارند و مابقی انبار‌ها نیز در بازه زمانی شش ماهه به سامانه متصل می‌شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صدور قبض انبار الکترونیک پس دریافت کالا از کاشفین (دستگاه‌های مربوطه) از جمله وظایف این سازمان است، افزود: طرح فوق اقدامی موثر در راستای اجرای قانون بوده که به شفافیت و سلامت اداری می‌انجامد.

وی گفت: در حال حاضر کاشفین با صورتجلسه‌های دستی کالا‌های مکشوفه را به سازمان تحویل می‌دهند، که بر اساس قانون می‌بایست کالا با صورتجلسه‌های الکترونیکی و سیستمی حاوی شناسه یکتای پرونده‌های قاچاق تحویل سازمان گردد تا در ادامه قبض انبار از سوی سازمان صادر شود.

قمری افزود: به همین دلیل اجرا نشدن بخش فوق توسط کاشفین باعث شده تا ورود اطلاعات صدور قبض انبار توسط کاربر صورت می‌گیرد و همین عامل، علاوه بر افزایش زمان انجام کار، خطای انسانی در ثبت اطلاعات را به همراه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز