ثبات قیمت‌ در بازار طلا و سکه / هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۸ هزار تومان رسید

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۵
ثبات قیمت‌ در بازار طلا و سکه / هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۸ هزار تومان رسید
به گفته نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، معاملات امروز بازار طلا و سکه به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گرانبها، بدون تغییر نرخ دنبال می‌شود.

به گزارش برنا، محمد کشتی آرای نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به ثبات نرخ جهانی طلا در محدوده ۱۸۸۱ دلار افزود: امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار تهران، با ثبات بوده و نوسان جزئی نرخ ارز نیز تاثیر چندانی بر قیمت ها نداشته است.

بر این اساس، به گفته نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، امروز (یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۰ میلیون تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز به رقم ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه نیز به رقم ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. وی افزود: هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز به قیمت دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می شود.

به گفته نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسیده و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

نظر شما