مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس:

بانک رفاه کارگران آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۳۳۶۰
بانک رفاه کارگران آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد
با توجه به افزایش سرمایه بانک و تقویت زیرساخت های لازم، زمینه همکاری با صنعت پتروشیمی فراهم شده است.

به گزارش برنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان این مطلب گفت: سهامدار بانک رفاه کارگران سازمان تأمین اجتماعی است و از گذشته تا کنون همکاری های سازنده ای با مجموعه شستا و شرکت های اقتصادی و تولیدی داشته است و اکنون نیز به پشتوانه تجربیات گذشته و با فراهم شدن زمینه لازم، آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: با افزایش سرمایه ای که به تازگی اتفاق افتاد جزو بانک های برتر کشور از نظر سرمایه هستیم و بسیاری از محدودیت های سرمایه گذاری و همکاری با شرکت ها و واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ برطرف شده است. اکنون این آمادگی وجود دارد که با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در قالب تفاهم نامه، وارد همکارهای برد - برد شود.
نائب رئیس هیأت مدیره با اشاره به خدمات بانک رفاه کارگران گفت: در قالب همکاری های متقابل و به عنوان یک شریک تجاری می توانیم خدمات ارزی و ریالی مناسب برای تأسیس یا تکمیل پروژه های هلدینگ خلیج فارس ارائه دهیم. علاوه بر خدمات ریالی، در حوزه ارزی نیز صرافی بانک رفاه کارگران یکی از شرکت های فعال و اثر گذار است به گونه ای که 10 درصد از فعالیت های ارزی کشور را این شرکت انجام می دهد. 
لله گانی در ادامه به نتایج مثبت همکاری های متقابل اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت پتروشیمی کشور از بهره وری خوبی برخوردار است و سودآوری مناسبی دارد. با توجه به مزیت نسبی که در این صنعت وجود دارد و نقش مثبت و سازنده این صنعت در اقتصاد کشور، می توان با همکاری و همراهی این صنعت و نظام بانکی، گام های بزرگی برای توسعه و شکوفایی کشور و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم برداشت. 
در ادامه این نشست مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به شرایط صنعت پتروشیمی گفت: پتروشیمی صنعت پیشرو کشور است و به واسطه تولید محصولات متنوع، صادرات، قدرت ارز آوری و حضور در بازار سرمایه، نقش مهم و تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد. 
مهندس ربیعی ادامه داد: حجم کار و فعالیت، طراحی و اجرای پروژه ها در هلدینگ خلیج فارس  بالاست و تا کنون نیز با کمک و همراهی چند بانک بزرگ کشور، دستاوردهای خوبی بدست آورده ایم و خوشحال خواهیم شد که بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بانک های بزرگ و خوشنام کشور در کنار ما و به عنوان شریک تجاری در پروژه های بزرگ، شرکت را کمک کند. 
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در پایان تأکید کرد: برای انجام پروژه ها به ویژه پروژه های بزرگ نیاز به تأمین مالی داریم که بخشی از این تأمین مالی را بانک رفاه کارگران می تواند انجام دهد و ما از این همکاری استقبال می کنیم؛ چرا که معتقدیم همکاری متقابل با نظام بانکی باعث رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد که منافع آن به همه مردم می رسد.

نظر شما