در پی تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص پیگیری مداوم اجرای پروژه های عمرانی جزیره صورت گرفت

بازدید معاون و مدیران فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از چند پروژه بزرگ راهسازی قشم

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۰۶۸
در پی تاکیدات علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص پیگیری مداوم اجرای پروژه های عمرانی، معاون فنی و زیربنایی این سازمان به اتفاق جمعی از مدیران این معاونت با بازدید از چند پروژه راهسازی منطقه آزاد قشم، آخرین وضعیت و نحوه پیشرفت آنها را بررسی و با مجریان و دست اندرکاران این پروژه ها گفت و گو کردند.

به گزارش برنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی و رضا میرزاخانی جانشین مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در مرحله اول بازدیدهای روز پنجشنبه خود از عملیات خاکبرداری و خاکریزی پروژه بلوار مرکزی طولا و بلوار ساحل شمالی درگهان بازدید کردند. 

ساخت این دو بلوار همراه با بلوارهای « رمچاه-‌هلر »، « گیاهدان- درگهان » و « دفاری » در مجموع با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰میلیارد ریال(در قالب ۵ قرارداد) به طول ۲۲کیلومتر برای بهسازی معابر برون ‌شهری جزیره قشم در دست اقدام است.

براساس این گزارش بازدید از عملیات اجرایی آماده سازی قطعه‌۳ بزرگراه خلیج فارس ایستگاه بعدی بازدیدهای معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این معاونت بود.

پروژه ساخت این قطعه از بزرگراه خلیج فارس به طول ۷٫۸کیلومتر در دست اجراست و گفته می شود امسال به بهره ‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی زیرسازی و احداث ابنیه فنی باند رفت اتوبان رمکان به گیاهدان به طول چهار کیلومتر نیز ایستگاه بعدی بازدیدهای روز پنجشنبه محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این معاونت بود.

زیرسازی و احداث ابنیه فنی این اتوبان با هدف تکمیل مسیر دسترسی ایمن شهروندان و گردشگران از درگهان تا رمکان با اعتباری حدود 170 میلیارد ریال آغاز شده و امید می رود با تامین به هنگام منابع مالی تا پایان سال 1400 به بهره برداری برسد.

این گزارش حاکیست بازدید از اجرای طرح لایروبی بندر تجاری بهمن قشم آخرین ایستگاه بازدیدهای روز پنجشنبه معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این معاونت بود.

در این بازدید درخصوص نحوه اجرای این طرح و برنامه ریزی برای تسریع آن هماهنگی های لازم صورت گرفت. 

گفتنی است بخش دوم طرح توسعه بندر تجاری بهمن شهر قشم که با سرمایه گذاری سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط رییس جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید، لایروبی یک میلیون مترمکعب فضای حوضچه بندرگاه است که در زمان اجرا برای ۱۰۰ نفر نیرو اشتغال ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز