ایرانسل و بانک پارسیان در مسیر توسعۀ همکاری‌ها

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۲:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۸۰۵۸
ایرانسل و بانک پارسیان در مسیر توسعۀ همکاری‌ها
ایرانسل و بانک پارسیان بر هم‌افزایی و توسعۀ همکاری‌ها تأکید کردند.

به گزارش برنا از روابط عمومی ایرانسل، مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان، روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان، دیدار کردند.

در این نشست، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مهندس حبیب فرجام قائم‌مقام معاون مالی ایرانسل و نیز دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل و مهندس عباس خسروانی معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان، دکتر حمید توفیقی مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان و مهندس احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان حضور داشتند.

در این دیدار، دو طرف بر توسعۀ همکاری‌ها و هم‌افزایی در راستای توسعۀ زمینه‌های مشترک خدمات‌رسانی تأکید کردند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بیش از ۱۴ سال حضور در عرصۀ ارائۀ خدمات ارتباطی ایران، موفق شده تا با انحصارزدایی از این عرصه، خدمات نوین تلفن‌همراه، از جمله اینترنت پرسرعت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه کند و با ارائۀ زیرساخت ارتباطی بر اساس جدیدترین فناوری‌های ارتباطی جهانی، از جمله شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه (5G)، تجربۀ سریعترین و جدیدترین شبکۀ تلفن‌همراه را برای مشترکان خود به ارمغان آورد و از توسعۀ کسب‌وکارهای نوپای ایرانی بر این بستر نیز حمایت کند.

بانک پارسیان از اسفند ماه ۱۳۸۰، با هدف توسعۀ اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تأمین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف، در شبکۀ بانکی کشور در حال فعالیت است.

 

نظر شما