روستاهای ییلاقی اطراف تهران؛ مقاصدی لوکس برای آخر هفته

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۸۸۹۳
روستاهای ییلاقی اطراف تهران؛ مقاصدی لوکس برای آخر هفته
برای پیدا کردن یک اقامتگاه راحت، تمیز و امن پیشنهاد می‌دهیم سری به سایت اجاره روزانه ویلا و سوئیت هومسا بزنید و با جستجو منطقه مورد نظر و اعمال فیلترهای مناسب، به اقامتگاه دلخواه خود برسید. در ادامه سعی می‌کنیم از دیدنی‌های اطراف تهران که روزگاری بافت روستایی آنها مورد توجه بود و حالا به مقاصدی لوکس تبدیل شده‌اند، بیشتر بگوییم.

به گزارش برنا، این روزها که به گرمای تابستان نزدیک می‌شویم هیچ چیز به اندازه‌ی یک آخر هفته که در ییلاقات و مناطق خوش آب و هوا بگذرد، حال آدم را خوش نمی‌کند. اگر در تهران زندگی کنید که بدون شک برای فرار از زندگی ماشینی و شلوغی شهر راهی ندارید جز اینکه به منطقه‌ای خوش آب و هوا و آرام بروید تا بتوانید روزهای کاری را با انرژی بگذرانید. همیشه فرصت سفرهای طولانی مدت وجود ندارد اما همیشه و به لطف اقلیم متنوع و جذاب ایران، ییلاقی در اطراف شهر شما وجود دارد که بخواهید آخر هفته‌های خود را در آنجا بگذرانید. فیروزکوه، دماوند، فشم، لواسان، کردان، طالقان و غیره همگی از مناطق ییلاقی تهران و کرج هستند که معمولا آخر هفته‌های شلوغی را تجربه می‌کنند.  با وجود اینکه این مقاصد فاصله چندانی تا شهر ندارند اما به دلیل آب و هوای مناسب و وجود ویلاهای مختلف افراد ترجیح می‌دهند حتی شده برای یک شب در این مناطق ییلاقی بمانند و خستگی از تن بدر کنند. برای پیدا کردن یک اقامتگاه راحت، تمیز و امن پیشنهاد می‌دهیم سری به سایت اجاره روزانه ویلا و سوئیت هومسا بزنید و با جستجو منطقه مورد نظر و اعمال فیلترهای مناسب، به اقامتگاه دلخواه خود برسید. در ادامه سعی می‌کنیم از دیدنی‌های این مناطق که روزگاری بافت روستایی آنها مورد توجه بود و حالا به مقاصدی لوکس تبدیل شده‌اند، بیشتر بگوییم. با ما همراه شوید.

فیروزکوه؛ ییلاقی در امتداد خط راه آهن شمال

هومسا + اجاره سوئیت + اجاره ویلا + فیروزکوه

فیروزکوه از آن شهرهایی‌ست که به جرأت می‌توان گفت کمتر روزهای گرم را تجربه می‌کند و اکثر ماه‌های سال حتی تابستان دارای آب و هوایی خنک و حتی سرد است. این ییلاق هدف تورهای گردشگری نیز هست؛ تنگه واشی، غار بورنیک، گردنه گدوک و روستای هرانده از جاهای دیدنی فیروزکوه به شمار می‌آیند. اگر قصد گشت و گذار در این مناطق را داشتید باید این موضوع را در نظر بگیرید که یک پیاده روی در دل طبیعت را تجربه می‌کنید، بنابراین به آمادگی جسمانی و لباس مناسب این کار توجه کنید! با این وجود فیروزکوه آغوش خودش را به روی گردشگرانی که به دنبال استراحت و تفریح هستند نیز می‌گشاید. کافیست یک باغ ویلا اجاره کنید و از فضا، آب و هوای مطبوع و پاک ییلاقی نفسی تازه کنید.

دماوند؛ ییلاقی در دامنه گنبد گیتی

هومسا + اجاره سوئیت + اجاره ویلا + دماوند

بدون شک دماوند محبوب دو قشر می‌تواند باشد؛ گردشگران تفریحی و کوهنوردانی که قصد صعود به بلندترین قله ایران را دارند. البته فراموش نکنید خیلی از افرادی که به این ییلاقات می‌آیند، مردم بومی خود این مناطق هستند که در طول زمان مهاجرت کرده‌اند و با ساخت یا بازسازی خانه‌های قدیمی آخر هفته‌های خود را در سرزمین مادری می‌گذرانند. این ییلاق محبوب خیلی از ما را به یاد طعم میوه‌های آبدار و تازه هم می‌اندازد و این به خوبی بیانگر وجود باغات دماوند هست که چشم انداز زیبایی نیز به وجود می‌آورد. برای اجاره ارزان ویلا و سوئیت در دماوند از قبل اقدام کنید چرا که آخر هفته‌های این منطقه معمولا شلوغ می‌شود و شما را با محدودیت مواجه می‌کند.

فشم و لواسان؛ دو ییلاق محبوب در چند قدمی تهران

اگر تهرانی باشید و اهل شکم گردی در فضایی روباز و سبز، بدون شک فشم و لواسان جزء گزینه‌هاییست که دلتان نمی‌خواهد آن را از دست بدهید. اما برای اینکه بتوانید یک دل سیر از طبیعت، روستاهای مجاور، مراکز خرید و پذیرایی این مناطق لذت ببری، بهتر است با اجاره ویلا این فرصت را به خودتان بدهید که فقط خستگی نصیبتان نشود. طبیعت گردی در مسیر رودخانه‌ی فشم یا کوه‌ها شما را از دود و شلوغی تهران به دور می‌کند و شاید حتی فراموش کنید در ییلاقی نزدیک به پایتخت هستید! لواسان به نسبت فشم 20 کیلومتری نزدیک‌تر به تهران قرار گرفته، پس دور از انتظار نخواهد بود اگر برای این منطقه ترافیک زیادی در آخر هفته‌ها در نظر بگیریم. این ییلاق در زمستان هم طرفداران خودش را دارد، منظره پوشیده از برف لواسان را نمی‌توان کمتر از باغات سبز آن دانست.

طالقان و کردان؛ دو ییلاق ساوجبلاغ در دامنه رشته کوه‌های البرز

هومسا + اجاره سوئیت + اجاره ویلا + طالقان + کردان

استان سبز البرز پر از دیدنی‌ها و جاذبه‌هایی است که می‌توان روزها را به تفریح و استراحت در آن گذراند. کردان و طالقان؛ دو مقصد محبوب اهالی البرز و تهران هستند که آخر هفته‌های شلوغ آن معمولا از خروجی اتوبان کرج به سمت قزوین کاملا مشهود است. بنابراین پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب سلیقه و بودجه در همان روز و در مقصد، کار منطقی‌ای به نظر نمی‌رسد. با مراجعه به سایت هومسا برای رزرو و اجاره آنلاین ویلا در طالقان یا کردان می‌توانید با میزبان خودتان به صورت مستقیم و در هر مرحله از رزرو صحبت کنید تا هر گونه ابهامی را برای خودتان رفع کنید. در حال حضور حدود 100 ویلا در منطقه کردان بر روی سایت هومسا وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. با وجود اینکه هنوز بافت روستایی و طبیعت کردان تا حدودی حفظ شده اما با ساخت و سازهای دهه‌های اخیر این منطقه ییلاقی برای استراحت و تفریح شهرنشینان خسته از زندگی ماشینی تغییر شکل داده است. اما همچنان طالقان را می‌توان یکی از مقاصد طبیعت‌گردی اطراف تهران در نظر گرفت.

مزیت اجاره اقامتگاه در ییلاقات اطراف تهران از سایت هومسا

معمولا پیدا کردن یک اقامتگاه اطراف تهران کار ساده‌ای نیست اما با امکانی که از طریق سایت اجاره آنلاین اقامتگاه هومسا فراهم می‌شود به سادگی می‌توان یک اقامتگاه مناسب اطراف تهران اجاره کرد. تیم پشتیبانی قوی  و پیگیر هومسا از ابتدای رزرو تا انتهای سفر همراه مهمانان هستند و در تمام مراحل رزرو راهنمای مهمانان هستند. هم‌چنین امکان چت با میزبان قبل از رزرو نهایی، مشاهده عکس‌های اقامتگاه، نظرات مهمانان قبلی از مزیت‌های رزرو و اجاره آنلاین و یلا و سوئیت است. هم‌چنین اگر به دنبال شرایط و امکانات خاضی هستید مثلا دنبال ویلایی برای جشن تولد یا مهمانی هستید یا ویلای استخردار می‌خواهید امکان رزرو از طریق هومسا وجود دارد.

کلام آخر

سفر به ییلاقات اطراف تهران و البرز شبیه به یک راه فرار از زندگی ماشینی و در عین حال پاسخی برای میل ما به سفرهایی‌ست که فرصت چندانی برای آن نداریم. چه میل به استراحت و تفریح داشته باشیم، چه یک طبیعت‌گردی ناب و چه روستاگردی ییلاقات اطراف این دو استان که در دامنه‌ی کوه‌های البرز قرار گرفته، گزینه‌های متعدد و دلچسبی پیش روی ما قرار می‌دهد که فیروزکوه، دماوند، فشم، لواسان، کردان، طالقان از جمله‌ی آنهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز