مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد

برگزاری آزمون های استاندارد های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قشم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۹۲۱۴۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین آزمون جامع و سی و ‌چهارمین آزمون ادواری استاندارد های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم علیرضا کمساری در تشریح نحوه برگزاری این آزمون ها گفت: این آزمون ها در بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش برای سال تحصیلی 1400-1399 به صورت عملی در 23 و 24 خرداد ماه جاری برگزار می شود. 

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، آزمون تئوری این دوره های جامع و ادواری به صورت آنلاین و غیرحضوری از تاریخ 5 لغایت 17 تیرماه سالجاری از طریق سامانه آزمون هنر به آدرس https://azmoonehonar.ir برگزار می شود.

کمساری اضافه کرد: ثبت نام آزمون ادواری سی و چهارم از یکم اردیبهشت ماه لغایت 16 خردادماه سالجاری از طریق سامانه آزمون هنر به آدرس https://azmoonehonar.ir امکان پذیر بود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون جامع تیرماه سالجاری شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه 1399 است که  تا زمان برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی خود را در مرکز مهارت آموزی به پایان رسانده باشند.

گفتنی است آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون‌های تئوری و عملی است که به ‌صورت سراسری و هم ‌زمان به منظور فراگیری و ارتقا آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی به‌ صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می شود.

نظر شما