بازدید رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۲۶۷۸
دکتر تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور به همراه آقای مهندس عزیزی رئیس انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران صبح روز یکشنبه (23 خرداد) از پالایشگاه روغن سازی ایرانول بازدید و روند رشد و توسعه این شرکت را قابل تقدیر دانست و بر ادامه این روند تاکید کرد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، در این بازدید دکتر تابش، ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده گفت: حضور دکتر زارع پور اشکذری در سمت مدیر عامل شرکت نفت ایرانول مغتنم است و با توجه به سوابق ارزنده ایشان نگاه مثبتی در بازار روانکار نسبت به این برند با سابقه بوجود آمده است.

وی  افزود: ما تلاش داریم در سالی که بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بتوانیم با حمایت همه جانبه وتمام قد از تولید کنندگان صنعت روانکار کشور در امر خطیر تولید، جهش قابل قبولی داشته باشیم. 

وی در ادامه افزود: تولید باکیفیت بهترین گزینه برای رعایت حقوق مصرف کننده است و ما شاهدیم که پرسنل این شرکت با سابقه چگونه در راستای این امر مهم قدم برمیدارند. 

همچنین در این جلسه هم اندیشی، مدیران و معاونین ایرانول نسبت به بررسی و ارائه راهکارهایی در خصوص افزایش تولید و عرضه روغن موتور در بازار پرداختند .

در این جلسه دکتر زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص جایگاه شرکت نفت ایرانول در صنعت روانکاران و مجموعه فعالیت های این شرکت که منجر به رشد بیش از ۵۰ درصدی تولید و رشد ۱۱۰درصدی فروش مبلغی در اردیبهشت ماه سال جاری شد ارایه نمودند و بیان داشتند امید است با انجام اقدامات مورد نظر و حمایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بتوانیم در راستای افزایش تولید، سهم بازار و سود سهامداران عزیز در این سال قدمی بزرگ برداریم .

نظر شما