اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۳۱۶۶
اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به این شرح است:

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

همه دنیا باید از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند/ تحریم و جنگ اقتصادی باید به عنوان جنایتی خاموش علیه بشریت شناخته شود

دویست و سی و سومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه گزارش شاخص‌های کلان اقتصادی پس از دوره فشار حداکثری و جنگ اقتصادی و شوک حاصل از کرونا و اثرات این دو عامل برونزا بر اقتصاد کشور ارائه شد.

******************

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری:

قطار توسعه به سرعت از ما رد شده است/ سال‌هاست سیاسیون برای کشور تصمیم گرفتند و نتیجه را می‌بینیم/ صحبتی با مهرعلیزاده برای ائتلاف نداشتم/ من نگفتم علی دایی و فردوسی پور به من رای بدهند

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطار توسعه به سرعت از ما رد شده است و باید خود را به آن برسانیم عقب ماندگی های جدی اقتصادی داریم که شایسته ملت نیست.

******************

قول رئیسی به مالباختگان بورس:

تزریق‌ ۲۰۰ میلیون دلاری‌ به بازار سرمایه را پیگیری می‌‌کنم

در پی حضور سرزده صبح امروز سید ابراهیم رئیسی در تالار بورس اوراق بهادار سعادت‌آباد تهران، جمع زیادی از مالباختگان بازار سرمایه با این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بی واسطه درددل کردند.

****************

قیمت سکه و طلا امروز 25 خرداد

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی در بازار آزاد تهران امروز سه شنبه 25 خرداد به قیمت 10 میلیون و 630 هزار تومان به فروش رسید.

*****************

واکنش بانک مرکزی به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه

بانک مرکزی در نامه ای به قوه قضاییه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پرونده های ابر بدهکاران بانکی تشکیل این پرونده ها را نتیجه پیگیری های کمیته فرا دستگاهی مطالبات غیرجاری بانک ها در بانک مرکزی دانست.

****************

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی این بانک در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 30 هزار میلیارد ریال مبادرت کرد.

******************

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز