وزیر نیرو در ستاد فرماندهی راهبری اوج بار تابستان ۱۴۰۰ خبر داد:

آمادگی صنعت آب و برق برای روز انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۴۱۰۲
آمادگی صنعت آب و برق برای روز انتخابات
وزیر نیرو با اشاره به اقدامات این وزارت‌خانه در زمینه تامین انرژی مطمئن، از آمادگی صنعت آب و برق برای روز انتخابات خبر داد.

به‌گزارش برنا، «رضا اردکانیان» در ستاد فرماندهی راهبری اوج بار تابستان ۱۴۰۰ که پیش از ظهر امروز با مدیران ارشد آب و برق این وزارتخانه برای اعلام آمادگی این دو صنعت در روز انتخابات، تشکیل جلسه داده بود، با بیان‌ اینکه همه مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور عضو این ستاد هستند، گفت: بر اساس گزارشی که امروز در این ستاد ارائه شد سطح آمادگی برای ارائه خدمت در زمانی که کشور ما برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده می‌شود، مهیا است.
وی تصریح کرد: به‌طور مثال تعمیرات سالانه نیروگاهی که از اول پاییز تا اواخر بهار هر سال ادامه دارد، در حال حاضر میزان واحد‌های نیروگاهی که هنوز به مدار نیامده‌ و در حال تعمیر و سرویس هستند در مقایسه با پارسال بسیار کم و حتی کمتر از یک سوم پارسال است که نشان می‌دهد از طرف همکاران ما تلاش زیادی در ماه‌ها و هفته‌های اخیر صورت گرفته است و هرچه گرما افزایش یافته این تلاش‌ها نیز بیشتر شده است.
وی گفت: امیدوارم فردا که روز انتخابات سراسری است با ارائه آب و برق مطمئن برگزار شود و مشکلی نداشته باشیم.
وزیر نیرو همه هموطنان را به مصرف صحیح آب و برق دعوت کرد و گفت: این اخلاق حسنه‌ای است که باید نهادینه شود و در همه ایام سال بتوانیم آرامش و آسایش خاطر پایداری با مصرف صحیح داشته باشیم.

نظر شما