صدور چک از برنامه دستگاه‌های دولتی استان تهران حذف شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۵۴۸۳
صدور چک از برنامه دستگاه‌های دولتی استان تهران حذف شد
معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: صدور چک از گردونه مالی دستگاه‌های دولتی این استان از ابتدای سال ۹۹ حذف شده است.

  

به گزارش برنا از ایرنا؛ امیر عباس رضازاده افزود: اکنون تمام خدمات مربوط به جابجایی وجوه در دستگاه های دولتی به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و چکی صادر نمی شود.

وی یادآورشد: با تحقق این موضوع، استان تهران در زمینه تحقق خزانه الکترونیکی موفق عمل کرد و این برنامه را در سطح استان به سرانجام رساند. رضازاده اظهارداشت: با تحقق خزانه الکترونیکی و حذف چک، جلوی هر نوع سودجویی و تاخیر در پرداخت ها یا اشتباه در روند جابجایی بدهی ها و مطالبات گرفته شد.

معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: پیش از این دستگاه هایی که با وجوه عمومی اداره می شدند، باید به مردم، پیمانکاران و شرکت های طرف حساب دولت، چک می پرداختند که با حذف چک از این فرآیند، تمام پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تمام مطالبات و بدهی ها به صورت پایا یا ساتنا به شهروندان، شرکت ها، دستگاه های مربوطه و طرف حساب دستگاه های دولتی پرداخت یا دریافت می شود.

خزانه داری الکترونیک از جمله سیاست های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی است که بر اساس آن دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی و بخش های مختلف مالی در سطح کشور از طریق سامانه های الکترونیکی به خزانه کل متصل می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز