با حضور ویدیو کنفرانسی حسن روحانی و افتتاح فاز دوم کمپ پارک جزایر ناز در منطقه آزاد قشم به انجام رسید؛

توسعه گردشگری قشم با طرح‌های عمران ساحلی

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۶۳۵۴
توسعه گردشگری قشم با طرح‌های عمران ساحلی
فاز دوم کمپ پارک جزایر ناز با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم به وسعت 3.5 هکتار باهدف توسعه فضاهای رفاهی و گردشگری به دست حسن روحانی افتتاح شد.

به گزارش برنا، با افتتاح این پروژه، ظرفیت‌های طبیعت‌گردی و دریایی جزیره ارتقا یافته و با کمک به جذب بیشتر گردشگر و اشتغال‌زایی حاصل از آن، دستیابی به هدف توسعه متوازن در منطقه تسهیل می‌شود.

فاز دوم کمپ پارک جزایر ناز در مساحتی به وسعت 3.5 هکتار، شامل عملیات محوطه‌سازی و تأمین روشنایی و نصب برج نوری بوده است و با ایجاد اشتغال برای 50 نیرو به‌صورت مستقیم و 150 نیرو به‌صورت غیرمستقیم، نقشی جهت کمک به درآمدزایی جامعه محلی بر عهده دارد.

این سایت برای ارائه خدمات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهتر به گردشگران به شیوه‌ای خاص و کاربردی طراحی‌شده است.

جزایر ناز یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم است که با ویژگی خاص خود در زمان  جزر و مد(پس‌روی و پیش روی)، مناظر بکر طبیعی و ظرفیت ورزش‌های هوایی و دریایی نقطه‌ای منحصربه‌فرد برای استفاده گردشگران به‌حساب می‌آید.

گفتنی است امروز دوشنبه 31 خردادماه 1400 در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد 105 پروژه بااعتبار ارزی 667 میلیون دلار و 276 میلیون یورو و ریالی 61 هزار و 150 هزارمیلیاردی در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و معرفی طرح‌های در حال اجرا در منطقه آزاد قشم معرفی و به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در چهار مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 63 پروژه به اعتبار ریالی 64 هزار و 670 میلیاردی و ارزی 340 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز