دلیل سبز شدن شاخص بورس از نظر رئیس سازمان بورس + فیلم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۷۴۰۶
دلیل سبز شدن شاخص بورس از نظر رئیس سازمان بورس + فیلم
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: انتشار گزارش رشد فروش و سودآوری شرکت‌ها در سال گذشته که اخیرا منتشر شده عامل اصلی رشد این هفته شاخص بورس بوده است.

به گزارش برنا، محمدعلی دهقان‌دهنوی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت صمت و سازمان بورس برای تامین مالی تولید توسط سرمایه‌های خرد مردمی در جمع خبرنگاران افزود: تحولات بازار سرمایه تحت تاثیر عوامل متعدد اقتصادی است، اما یکی از عوامل موثر در رشد این هفته شاخص بورس، گزارش‌های امیدوارکننده و در برخی موارد بسیار خوب شرکت‌ها بوده که اخیرا منتشر شده و نشان می‌دهد این شرکت‌ها، رشد‌های بسیار خوب فروش و سودآوری در سال گذشته داشته‌اند. سودآوری این شرکت‌ها به بازار اعلام شده که واکنش بازار می‌تواند نتیجه طبیعی همین گزارش‌ها باشد.

 

 

وی درباره تامین مالی تولید از طریق سرمایه‌های خرد مردمی گفت: تامین مالی از طریق پلتفورم‌هایی است که به تازگی راه اندازی شده، به طوری که شرکت‌های کوچک که امکان تامین مالی از طریق بازار سرمایه را ندارند می‌توانند از این روش، تامین مالی کنند.

رئیس سازمان بورس افزود: این پلتفورم‌هایی که به تازگی قرار است راه اندازی شود به شکل یک تامین مالی جمعی عمل می‌کنند و یک نوع دیدگاه به سرمایه‌گذار می‌دهند.

دهقان دهنوی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران اعم از خرد و کلان موظف هستند که گزارش‌های این پلتفورم‌ها را بررسی و ارزیابی کنند گفت: حضور مردم در بازار سرمایه در هر حوزه‌ای باید توام با برنامه، دانش، بررسی و استفاده از روش‌های غیر مستقیم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز