اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۸۹۱۴
اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به این شرح است:

قیمت سکه و دلار در بازار امروز 6 تیر / شیب صعودی قیمت‌ها

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز ۶ تیر ۱۴۰۰ به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار هستیم.

*********

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی:

بخش عمده‌ای از خدمات در زیر آتش سخت‌ترین تحریم‌ها انجام شده است/ در بدترین شرایط توانستیم حجم صادرات کشور را بالای 40 میلیارد دلار حفظ کنیم/ دستورات رهبری در سفرهای استانی با جدیت دنبال شد

دویست و سی و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ابتدای جلسه گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره «تحقق وعده‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در سفرهای استانی» مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

***********

اسامی برندگان پیش فروش 2 محصول ایران خودرو اعلام شد + لیست برندگان

نتایج قرعه کشی پیش فروش تیرماه دو محصول ایران خودرو پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی در سایت ایران خودرو قرار گرفت.

*********

8 هزار برنده قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان

مراسم قرعه کشی پیش فروش دو محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (6 تیرماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

**********

اعطای بیش از ۵ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۳ واحد صادراتی

بیش از ۵ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال تسهیلات در دو ماهه نخست امسال به واحدهای صادراتی پرداخت شده که این میزان تسهیلات برای ۴۳ واحد صادراتی بوده است.

********

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در خرداد ماه سال 1400

روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن در ماه گذشته تداوم یافت؛ براین اساس متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در خرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل 56.6 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که رشد این نرخ در فروردین و اردیبهشت 1400 به ترتیب، 91.7 و‌ 69.7 درصد بوده است.

*********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز