کمیته مشترک بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلواکی برگزار شد

صادرات ۱.۲ میلیون دلاری به اسلواکی/ ظرفیت توسعه همکاری‌های تجاری با اسلواکی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲۱
صادرات ۱.۲ میلیون دلاری به اسلواکی/ ظرفیت توسعه همکاری‌های تجاری با اسلواکی
رئیس اداره اروپای دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران در دومین جلسه کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی ضمن اشاره به مشکلات بانکی ناشی از تحریم‌ها، راه‍‌کارهای کاهش تاثیر این موانع را بهره‌گیری از ظرفیت اتاق مشترک بازرگانی دو کشور در توسعه مناسبات تجاری با این کشور و برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری در زمینه خدمات فنی و مهندسی عنوان کرد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مهرداد جلایی‌پور با اشاره به برگزاری این نشست گفت: طی تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای این کمیته، برگزاری جلسه بعدی طی دو هفته آینده و تدوین برنامه اقدام یک ساله در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست ضمن اشاره به صادرات 1.2 میلیون دلاری به کشور اسلواکی در خصوص وجود ظرفیت‌های همکاری در بخش‌های مختلف منطقه‌ای و همچنین توسعه همکاری‌های اقتصادی با این کشور گفتگو شد.
جبار کیانی‌پور، رئیس کمیته مشترک بازرگانی دو کشور نیز در این نشست به حضور کمیته مشترک در رویداد MatchMaking Fair اسلواکی که در سال جاری به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد، اشاره و از حضور نداشتن شرکت‌های ایرانی در این رویداد ابراز تاسف کرد.  
گفتنی است، دومین جلسه کمیته مشترک بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلواکی به منظور بررسی مشکلات تجاری با این کشور برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز