سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آغاز طرح فوریتی یک‌ماهه نگهداشت خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی و‌ عمرانی شهر قشم

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۵
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز طرح فوریتی حفظ و نگهداشت فضاهای شهری در شهر قشم در مدت‌زمان یک ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد ملازم با اشاره به دستور اکید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ارتقا فرآیند کاری و بهبود خدمات مطابق با استانداردهای شهری در جهت جلب رضایت شهروندان و‌ گردشگران و رساندن آن به سطح مطلوب و‌ ایده آل، عنوان داشت: این طرح به‌منظور نگهداشت شهر در حوزه زیباسازی و فضای سبز و خدمات شهری جهت رفع کمبودها و نابسامانی‌های شهری یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم می‌باشد که در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارتقاء سطح منظر شهری، خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، هدف اصلی اجرای این طرح فوریتی است که در کنار فعالیت‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی این مدیریت، آغازشده و هرروز در یکی از محورهای اصلی شهر قشم اجرایی می‌شود.

به گفته ملازم، برای عملیاتی شدن طرح مذکور، هرروز 20 نیروی خدمات شهری و 20 نیروی فضای سبز، با تجهیزات و ماشین‌آلات مکانیزه با نظارت مدیران، ناظران و عوامل پیمانکاران مربوطه، از ساعت 6:30 تا 12 اقدام به نظافت، شستوشو، جمع‌آوری ضایعات، پاک‌سازی زمین‌های بایر، حذف زوائد فیزیکی، شستشو و رنگ‌آمیزی مخازن زباله و سطل‌های پارکی، جداول و تابلوهای ترافیکی، ایستگاه‌های اتوبوس، مرمت پیاده‌روها و جداول، لکه‌گیری آسفالت و انجام عملیات کاشت و داشت فضای سبز شهری می‌کنند.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امیدواریم تا پایان ماه جاری شاهد تحولی گسترده در سیمای بصری و منظر شهر قشم باشیم و در ادامه تأکیدات مدیرعامل،با آموزش و نظارت سایر شهرها و روستاهای قشم را نیز وارد این چرخه تحول کنیم.

لازم به ذکر است، آغاز طرح فوریتی یک‌ماهه حفظ و نگهداشت شهر قشم امروز از محدوه سینما دریا تا میدان امام قلی خان به اجرا درآمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز