گسترش روابط تجاری و اقتصادی ایران و عمان

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۲۸۴۲
گسترش روابط تجاری و اقتصادی ایران و عمان
در دیدار سفیر ایران در عمان با وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری و رئیس طرف عمانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان، توسعه همکاری دو کشور در زمینه‌های تجاری و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بر همکاری در زمینه‌های اقتصادی و تجاری و تقویت هرچه بیشتر آن تاکید شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، علی نجفی خوشرودی، سفیر ایران در عمان، در دیدار با قیس بن محمد الیوسف اللواتی، وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان، ضمن تشریح ظرفیت‌های بالای همکاری‌های دو کشور همسایه در حوزه‌های مختلف،  توسعه روزافزون همکاری‌های اقتصادی طرفین را ضروری توصیف کرد.
رایزن بازرگانی ایران در عمان در این خصوص اظهار داشت: در این ملاقات وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان با استقبال از توسعه و تقویت روابط فی‌مابین، به عنوان رئیس طرف عمانی کمیسیون مشترک دو کشور، بر تقویت هر چه بیشتر همکاری در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید و اظهار امیدواری کرد حجم مبادلات تجاری بین دو کشور افزایش یابد.
 فلاح اوریمی، ادامه داد: بررسی آخرین وضعیت همکاری تجاری و اقتصادی و همچنین برخی از مسایل و مشکلات فرا روی توسعه تجارت بین دو کشور از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، در این دیدار، برگزاری نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور در اولین فرصت بعد از شروع به کار دولت جدید ایران مورد توافق قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز