تراکنش های مشکوک زیر ذره بین نظام مالیاتی

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۴
تراکنش های مشکوک زیر ذره بین نظام مالیاتی
کلیه تراکنش های بانکی مشکوک در صنوف مختلف زیر ذره بین نظام مالیاتی کشور بوده و این تراکنش های مشکوک در اولویت رسیدگی هستند.

به گزارش برنا به نقل سازمان امور مالیاتی،«جهانشاه ارزانی بیرگآنی» مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در خصوص تعداد پرونده های بررسی شده تراکنش های مشکوک بانکی گفت: در بررسی های بعمل آمده پرونده اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی در حوزه های بازرگانان و ترخیص کاران، پزشکان، نمایشگاه های اتومبیل، آهن فروشان، طلا و جواهرات، صنایع چوب و MDF و سایر صنوف دیگر مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کلیه تراکنش های بانکی مشکوک در صنوف مختلف زیر ذره بین نظام مالیاتی کشور بوده و این تراکنش های مشکوک در اولویت رسیدگی هستند.

ارزانی بیرگآنی با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ مالیاتی در افزایش وصول و درآمدهای مالیاتی کشور گفت: ترویج فرهنگ مالیاتی منجر به رشد و توسعه کشور خواهد شد و از کلیه صنوف و مشاغل انتظار می رود در تکالیف مالیاتی خود کوشا باشند‌.

وی در پایان افزود: مؤدیان مالیاتی می توانند با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های مالیاتی و تکالیف قانونی خود آگاهی پیدا نمایند. همچنین شماره تلفن مرکز ارتباط مردمی 1526 و شماره پیامک 300072287 روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان آماده دریافت انتقادات ، پیشنهادات ، گزارش فرار مالیاتی و پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز