نوسان در سهام‌های آسیا و اقیانوسیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۴۸۳
نوسان در سهام‌های آسیا و اقیانوسیه
با وجود اولین حضور تولیدکننده خودروی برقی چینی اکس پنگ در هنگ کنگ و در پی ضررهای یک شبه وال استریت، سهام‌های آسیا و اقیانوسیه نوسان یافت.

به گزارش برنا به نقل از سی ان بی سی، در پی ضررهای وال استریت و پایان برد هفت روزه اس اند پی ۵۰۰، سهام های آسیا و اقیانوسیه در معاملات صبح چهارشنبه نوسان داشت. افت ۰.۹ درصدی شاخص هنگ سنگ در هنگ کنگ منجر به ضرر در بازارهای اصلی منطقه شد. شرکت خودروسازی الکتریکی چینی اکس پنگ در هنگ کنگ در روز چهارشنبه اولین حضور خود را انجام داد.

سهام های چین نوسان یافت و کامپوزیت شانگهای ۰.۱۹ درصد افت کرد در حالی که شنژن ۰.۳۳۳ درصد پیشرفت کرد. در ژاپن، نیک کی ۲۲۵، ۰.۷۵ درصد افت کرد در حالی که شاخص تاپیکس ۰.۵۲ درصد کاهش یافت. کاسپای کره جنوبی ۰.۶۸ درصد کاهش یافت. در استرالیا، اس اند پی/ ای اس اکس ۲۰۰، ۰.۵۸ درصد افزایش یافت. ام اس سی آی، جامع ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۴۶ درصد پایین تر معامله شد.

در وال استریت، اس اند پی ۵۰۰ یک شبه با ۰.۲ درصد کاهش به ۴۳۴۳.۵۴ رسید. شاخص صنعتی داو جونز با ۲۰۸.۹۸ واحد افت به ۳۴۵۷۷.۳۷ واحد رسید در حالی که نزداک با رکورد جدیدی بسته شد و ۰.۱۷ درصد رشد کرد و به ۱۴۶۶۳.۶۴ واحد رسید.

نظر شما