وزیر راه و شهرسازى در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال مطرح کرد؛

افتتاح بزرگ ترین تونل غرب آسیا در آزادراه تهران-شمال در دولت دوازدهم

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۴۱۵۴
افتتاح بزرگ ترین تونل غرب آسیا در آزادراه تهران-شمال در دولت دوازدهم
وزیر راه و شهرسازى در جریان بازدید از منطقه دو آزادراه تهران-شمال از افتتاح باند رفت تونل البرز در روزهاى پایانى دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش برنا، محمد اسلامى وزیر راه و شهرسازى امروز ١٨ تیر در حاشیه بازید از مراحل نهایی تکمیل تونل البرز در منطقه ٢ آزادراه تهران-شمال، گفت: براى آزادراه تهران-شمال در منطقه ٢، ٢٢ کیلومتر طول، ٥٩ تونل و ٢٩ پل، پیش بینى شده است.

وزیر راه و شهرسازى با اشاره به اینکه تونل البرز در قطعه ٢ آزادراه تهران-شمال، واقع شده و در مراحل پایانى تکمیل قرار دارد، افزود: طول تونل البرز ٦/٥ کیلومتر است.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال از رییس جمهور درخواست کردیم تا دستور مساعدت براى باند رفت منطقه ٢ را صادر کنند که اینکار انجام شد. هم اکنون با تلاش بنیاد مستضعفان، بزرگ ترین و پیچیده ترین بخش مهندسى در احداث تونل براى آزادراه تهران- شمال در حال تکمیل است.

اسلامى خاطرنشان کرد: در طى دو سال فعالیت، در منطقه ٢ آزادراه تهران-شمال دو تا سه هزارنفر شبانه روزى مشغول به فعالیت بودند، با یارى خداوند در روزهاى باقیمانده دولت دوازدهم تونل البرز در باند رفت در مجموع به طول ٩ کیلومتر افتتاح مى شود و احداث باند برگشت آغاز خواهد شد.

وى تصریح کرد: امیدواریم با توجه ویژه آقاى نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به تکیل پروژه هاى عمرانى و با تجهیز منابع باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا پایان ١٤٠٠ به بهره بردارى برسد و باند برگشت نیز در سال آینده آغاز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز