در نشست هم اندیشی اصناف، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست معاون اقتصادی این سازمان تاکید شد

ضرورت همکاری و تعامل همگانی با اصناف قشم برای رفع موانع کسب و تجارت

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۷۳۸۲
نشست هم اندیشی و همکاری اصناف، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران مجتمع های تجاری، فرماندهان سپاه و بسیج و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان برگزار شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم هرمز امیری مدیر بازرگانی و اصناف این سازمان هدف از برگزاری این نشست را همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی، سازمانی و انتظامی و نظامی با مدیران مجتمع های تجاری قشم در جهت رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای رونق کسب و  کار با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا اعلام کرد.

وی در تشریح موضوعات مطرح شده در این نشست که به ریاست فریدون فدایی دولت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، گفت: مدیریت زمان بازگشایی مجتمع های تجاری با لحاظ کردن محدودیت های کرونایی، ایجاد مدیریت یکپارچه درون سازمانی در قشم و ضرورت برگزاری جلسه مشترک با روسای بانک ها درخصوص املاک و واحدهای تجاری تصرفی بانکها از جمله مباحث این نشست بود.

به گفته امیری ضرورت همکاری بانک ها با تجار و مراعات حال آنها در موضوع تسهیلات بانک ها، ضرورت جمع آوری دستفروشان از مقابل  مجتمع ها و بازارها که بعضا موارد کیف قاپی و فروش مواد مخدردر میان آنها مشاهده شده است و همکاری و تعامل بیشتر ادارات برق و آب با مجتمع های تجاری درخصوص مهلت دریافت هزینه ها نیز از دیگر مباحث این نشست بوده است.

وی تصریح کرد: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری بسیج اصناف و سپاه با مجتمع های تجاری و صنوف قشم نیز در این نشست مطرح شد و شرکت کنندگان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص هریک از موارد مطروحه در این نشست بیان کردند.  

براساس این گزارش فریدون فدایی دولت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم دراین نشست رهنمودهای لازم را درخصوص موارد مطرح شده ارائه و دستورات مقتضی برای پیگیری آنها صادر کرد و سرهنگ پاسدار 

حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم نیز در این نشست درخصوص تعاملات سپاه با سازمان منطقه آزاد قشم و صنوف این منطقه توضیحاتی را ارائه  و بر ضرورت  توجه به مشکلات اجتماعی و کمک به نیازمندان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز