نشست خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک(مدکس) برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۸۲۵۷
نشست اولین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک با حضور مدیران اصناف، نمایشگاه شهر آفتاب و نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف امروز یکشنبه برگزار شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ نشست اولین‌نمایشگاه بین المللی تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس وصنایع وابسته) با حضور دکتر قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، معتمد وزیری ریاست محترم مرکز امور اصناف و ابراهیم درستی؛ مشاور و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف امروز یکشنبه برگزار شد.
 معتمد وزیری ریاست مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور گفت: آموزشها و کارگاه هایی برای انتقال دانش و اطلاعات روز باید باشد ، آن برنامه ها می‌تواند شامل این باشد که زنجیره ارزشی که در هر بسته و هر فعالیتی وجود دارد آنها شناسایی شود و در خود نمایشگاه خود آن غرفه دارها با یکدیگر ارتباط معنادار پیدا کنند و صرفا منتظر بازدیدکننده هایی از بیرون دانشگاه نباشند.

او با اشاره به دنبال کردن یک هدف توسط تمام عوامل دست اندرکار نمایشگاه ادامه داد: آن هدف در این خلاصه شود که تحول و تغییری و یک پیامد جدیدی برای تمام کسانی که در نمایشگاه شرکت می کنند رخ بدهد. اعم از اینکه یک تولید کننده علاقه و عوامل تحول کننده خودش را بهتر بشناسد.

معتمد وزیری اظهار داشت: یک فروشنده عوامل بازاریاب خودش را بهتر شناسایی کند. خریداران داخلی و خارجی خودش را بهتر شناسایی کند. وقتی مجموعه ای از این اتفاقات شکل بگیرد آنوقت می شود گفت که نمایشگاهی تشکیل شده که خروجی داشته است و نتیجه آن نتیجه مثبتی بوده و تداوم این نمایشگاه طبعا و قطعا در سالهای بعد موجب شکوفایی هرچه بهتر آن موضوع نمایشگاهی خواهد بود.

او گفت: با بیان این توضیحات و ایجاد این توقعات در واقع من شاید خواستم یک قدم رو به جلو بگذارم و بگویم شما به عنوان کسانی که دنبال سوال هستید و به دنبال رصد هستید و می خواهید پایش کنید این نکات باید مد نظر شما باشد که این مطالبه گری را به عنوان رسانه داشته باشید از بنده و از مجری و از وزارتخانه و از بخش صنایع و از اتاق و غیره و هر بخشی که در این خصوص فعالیت می کند که ان شاالله بر اساس این مطالبه گری ماه ها هم بتواند این جایگاه خودمان یا آن استانداردهایی که در رابطه با نمایشگاه ها  به آن دقت بیشتری را داشته باشیم بهتر رعایت کنیم که ان شاالله نتیجه اش برای همه نتیجه بهتری باشد.

20210718_105139

 

ابراهیم درستی؛ نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف گفت: دولتمردانی که می خواهند دولت را تحویل بگیرند یادشان بماند که یکی از قشرهایی که از بهمن ماه 98 آسیب دید حوزه پوشاک بود،  من امیدوار هستم که ریاست محترم جمهور طبق قولی که دادند که حداقل، تولیدکنندگان مالیاتشان دو رقمی شود. 

او ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که تولید کننده نیاز مصرف کننده داخلی را برآورده کند و زمان شکوفایی زمانی است که صادرات آن کالا را داشته باشد. صادرات این بسته را نیاز دارد.

درستی اظهار داشت: من از طرف نماینده وزیر صمت و اتاق اصناف حمایت قاطع خود را همانطور که آقای معتمد وزیری اشاره فرمودند و سرکار خانم و بقیه دوستان اعلام می کنیم و امیدواریم که این نمایشگاه روزی بشود که در نمایشگاه بین المللی جایگاهی داشته باشد.

او در پایان گفت:حوزه پوشاک جزء سبد خانوار محسوب می شود و بعد از این روزهای سخت که گذراندند امیدوارم روزهای خوبی داشته باشند. 

لازم بذکر است اولین‌ نمایشگاه بین المللی تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس وصنایع وابسته)  از 20 الی 23 مهرماه در شهر آفتاب از 10 صبح تا 5 بعدازظهر برگزار خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز