بنادر کشور با انباشت نهاده‌های دامی روبرو هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۸۵۴۹
بنادر کشور با انباشت نهاده‌های دامی روبرو هستند
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکلی از نظر تامین نهاده برای واحدهای دامی نداریم و هم اکنون بنادر کشور با انباشت نهاده روبرو هستند.

به گزارش برنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، مرتضی رضایی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح یک واحد گاوداری شیری واقع در آبیک با اعلام این خبر افزود:  نهاده‌ها به اندازه کافی وارد کشور شده است و هر استانی که مشکل حمل و نقل دارد باید هماهنگ کند تا خودروهای باری آنها را به سمت بنادر بفرستیم و نهاده مورد نظر خودشان را تامین کنند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن نهاده توزیع شده و در اختیار اتحادیه‌ها قرار گرفته است.

رضایی در خصوص تغییر قیمت شیر نیز اظهار داشت: خشکسالی امسال بی سابقه بوده و باعث کاهش تولید علوفه شده و در نتیجه آن هزینه‌های تولید شیر را افزایش داده و مقرر شد برای جلوگیری از ضرر و زیان دامداران و نارضایتی‌های پیش آمده یک اصلاح قیمت صورت پذیرد.

این مسوول افزود: وزارت جهاد کشاورزی تصمیم دارد با روش های حمایتی از مصرف‌کننده حمایت کند و اعتقاد ما این است که سرکوب قیمت‌ها مخصوصا در حوزه شیر روش مناسبی نیست و به ضرر دامداران و چرخه تولید تمام می‌شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در پایان ضمن قدردانی از تولیدکنندگان،افزود: سیاست ما حمایت از تولید در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی جامعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز