رئیس سازمان برنامه و بودجه:

وظیفه اصلی ما اصلاح ساختار بودجه برای تدوین بودجه ۱۴۰۱ است

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۳۲۸۲
وظیفه اصلی ما اصلاح ساختار بودجه برای تدوین بودجه ۱۴۰۱ است
رئیس سازمان برنامه و بودجه وظیفه اصلی این سازمان را اصلاح ساختار بودجه سال 1401 خواند

به گزارش برنا، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمین جلسه ستاد بودجه سال 1401 گفت: توسعه را بر اساس سند ملی آمایش سرزمین دنبال می کنیم. اقتصادمحوری اساس کار است، باید از پروژه محوری فاصله بگیریم و با تمرکز بر برنامه به نتیجه برسیم. 

 او گفت: طبق روال گذشته اگر برنامه اقتصادی پیش برود هزینه جبران ناپذیری بر کشور وارد می‌‌شود لذا توجه به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری مورد توجه همه برنامه ریزان، تصمیم گیران و تصمیم سازان قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه با مشارکت استا‌ن‌ها برای تحقق رشد اقتصادی و افزایش بهره وری، برنامه‌ریزی را در دستور کار داشته باشد تاشاخص سطح زندگی مردم بهبود پیدا کند چرا که مردم ما شایسته زندگی بهتری هستند.

میرکاظمی گفت: خلق پول، جز تورم افسار گسیخته و آسیب جدی که به معیشت مردم وارد کرده، نتیجه ای نداشته است. بنابراین به جد باید تلاش شود تا خلق پول که ساده ترین راه است ریشه کن شود و برای تحقق پروژه‌ها باید مدیران در استان‌ها به خلق منابع رو بیاورند. وظیفه اصلی ما اصلاح ساختار بودجه برای تدوین بودجه ۱۴۰۱ است تا از تمام ظرفیت‌ها و پتاسیل‌ها استفاده شود تا بتوانیم به رشد اقتصای و افزایش بهره‌وری قابل توجه دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز